🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42669.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

به روزرسانی اندروید 7.1.1 نوقا بالاخره برای موبایل نکسوس 6 عرضه شد

در ماه مارس، گوگل شروع به آپدیت موبایل نکسوس 6 به اندروید 7.1.1 نوقا کرد؛ اما سپس بروز مشکلات و باگ ها سبب شد تا مشتریان نکسوس 6 به اندروید 7 بازگردند و برای عرضه ...

در ماه مارس، گوگل شروع به آپدیت موبایل نکسوس 6 به اندروید 7.1.1 نوقا کرد؛ اما سپس بروز مشکلات و باگ ها سبب شد تا مشتریان نکسوس 6 به اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - 7 بازگردند و برای عرضه نسخه ای با ثبات تر از اندروید 7.1.1 منتظر بمانند. و حالا گوگل بالاخره توانسته این نسخه از سیستم عامل خود را برای نکسوس 6 آماده کند.

به تبع همین مسئله، اخیراً آپدیتی 368 مگابایتی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برای دارندگان نکسوس 6 عرضه شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - همین حالا قابل دریافت است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کاربرانی که از نسخه اندروید 7.0 روی موبایل شان بهره می برند، می - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - توانند بدون زحمت به روزرسانی تازه را دریافت کنند؛ اما آن دسته از افرادی که اندروید 7.1.1 را روی نکسوس 6 نگه داشته اند، باید پیش از به روزرسانی، به اندروید 7.0 بازگردند.

گذشته از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به روزرسانی های امنیتی، این آخرین آپدیتی است که برای موبایل نکسوس 6 عرضه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده است. با این همه، نکسوس 6 عمر بسیار خوبی داشت و در حالی اندروید 7.1.1 را دریافت می کند که طی سال 2014 به بازار آمده لود.

گفتنی است که اندروید 7.1.1 نسبت به بیلد 7.0، تغییرات آن چنانی به همراه نمی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آورد اما می تواند میانبرهای لانچر و مدیریت حافظه هوشمند را در اختیار کاربر قرار دهد.انتظار می رود نوتیفیکشن به روزرسانی، از - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - امروز روی موبایل تمام کاربران نکسوس 6 مشاهده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone