🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نقده استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نقده استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  2. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، ولی بهتر است این اقدام را انجام ندهید چون هیچ دلیل منطقی برای این کار وجود ندارد و ممکن است در دراز مدت باعث آسیب شود.
  3. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42676.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ایسر از ماوس گیمینگ Predator Cestus 500 با امکان تنظیم مقاومت کلیک رونمایی کرد

کمپانی ایسر در جریان نمایشگاه IFA 2017 از ماوس گیمینگ جدیدی به نام Predator Cestus 500 رونمایی کرده که قطعاً گزینه ای ایده آل برای گیمرهای حرفه ای به حساب می آید. مهم ترین ویژگی ...

کمپانی ایسر در جریان نمایشگاه IFA 2017 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - از ماوس گیمینگ جدیدی به نام Predator Cestus 500 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - رونمایی کرده که قطعاً گزینه ای ایده آل برای گیمرهای حرفه ای به حساب می آید. مهم ترین ویژگی های این ماوس گیمینگ، امکان تغییر حالت مقاومت در برابر کلیک است که بسته به بازی های ویدیویی مختلف، امکان شخصی آن وجود دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نقده استان آذربایجان غربی

گفتنی است که گرچه این قابلیت می تواند برای برخی از گیمرها جالب باشد، اما این نخستین باری نیست که با چنین تکنولوژی ای مواجه می شویم و ماوس Mamba ریزر نیز قبلاً 14 حالت مقاومت در برابر کلیک از خود نشان می داد.

با این همه، ماوس گیمینگ ایسر تنها 79.99 دلار قیمت دارد که در برابر ماوس 149.99 دلاری ایسر، بسیار مقرون به صرفه تر به نظر می رسد؛ هرچند - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - که Mamba، وایرلس نیز هست. Predator Cestus 500 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر نقده استان آذربایجان غربی - هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد اما قرار است در ماه نوامبر روانه بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone