🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  3. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را در محل پرداخت نمایید.
  5. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطع برق و خرابی میکروسوئیچ جرقه زن باعث می شود فندک دستگاه شما کار نکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42672.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت تازه موتورولا به تکنولوژی نمایشگری خود ترمیم اشاره دارد

تقریباً برای همه ما پیش آمده است که به اشتباه، موبایل از دستمان رها شود و در کسری از ثانیه، شاهد نمایشگری شکسته باشیم که تعمیرش هزینه ای کلان روی دستمان خواهد گذاشت. بسیار خب، ...

تقریباً برای همه ما پیش آمده است که به اشتباه، موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - از دستمان رها شود و در کسری از ثانیه، شاهد نمایشگری شکسته باشیم که تعمیرش هزینه ای کلان روی دستمان خواهد گذاشت. بسیار خب، شاید این اتفاق برای همه ما پیش نیامده باشد، اما قطعاً داستان های وحشتناک آن را از دوستان و آشنایان شنیده ایم و امیدواریم هیچوقت برای خودمان اتفاق نیفتد.

اما اگر لازم نباشد دیگر نگران شکستگی نمایشگر باشیم چه؟ همانطور که احتمالاً می دانید، موتورولا اخیر موبایل Moto Z2 Force را با تکنولوژی ShattetShield به بازار عرضه کرده و مدعی شده این تکنولوژی، نمایشگر دستگاه را تقریباً غیرقابل شکستن می کند. اما به نظر می رسد که تلاش های موتورولا به همین میزان محدود نشده و بنابر پتنت تازه اش، مشغول کار روی نمایشگری با قابلیت ترمیم خود است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان

این نمایشگرهای تازه، با پنل های شیشه ای که به صورت متداول در موبایل های امروزی می بینیم فرق دارند. در عوض، این نمایشگر از «پلیمر حافظه دار» بهره می برد. عناصر حرارتی به لایه بالایی شیشه افزوده می شوند و در صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - قرار گرفتن در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - معرض گرما، ترک ها را ترمیم کرده و به شکل سابق خود بر می گردند. این بدان معناست که احتمالاً یک روز، با گرمای دستتان قادر به ترمیم نمایشگر ترک خورده موبایل خواهید بود.

در پتنت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - موتورولا گفته می شود که پلیمر حافظه دار، می تواند «حداقل بخشی» از لایه محافظتی شیشه را تعمیر کند تا «برخی» از ترک های به وجود آمده به شکل سابق برگردند. به نظر می رسد این نمایشگر، هنوز - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - به قدری پیشرفته نیست که به صورت تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر کامیاران استان کردستان - و کمال به شکل سابق خود بازگردد، اما حداقل مجدداً قابل استفاده خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone