🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  2. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی اجاق گاز و فر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تکنسین های ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31302.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چین مدعی ساخت رادار کوانتومی با قابلیت تشخیص هواپیماهای رادارگریز شد

چین در یک مانور هوایی مدعی شد موفق شده رادار کوانتومی تولید کند و این رادار هیچ مشکلی برای تشخیص هواپیما‌های رادارگریز نخواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این ادعای چین حقیقت دارد یا صرفا ...

چین در یک مانور هوایی مدعی شد موفق شده رادار کوانتومی تولید - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - کند و این رادار هیچ مشکلی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - تشخیص هواپیما‌های رادارگریز نخواهد داشت. هنوز مشخص نیست که این ادعای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - چین حقیقت دارد یا صرفا یک ادعاست اما در صورت صحت داشتن از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - اهمیت بالایی برخوردار است.

رادار یک ابزار قدرتمند نظامی است که امکان تشخیص هواپیما‌های دشمن را - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - فراهم می‌کند. این کار با ارسال امواج رادیویی به فضا انجام می شود؛ در واقع زمانی که امواج ارسالی به شیء دیگری برخورد نمایند رادار انعکاس آنها را دریافت می کند و موقعیت شان را شناسایی می کند.

هواپیما‌های معروف رادارگریز سعی می‌کنند با دور زدن امواج ارسالی از چشم رادار‌ها پنهان بمانند. این کار یا با ایجاد بدنه‌ی تخت - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - برای هواپیما‌ها شکل می‌گیرد که سیگنال‌های ارسالی از رادار آن‌ها را تشخیص نمی دهد و یا با استفاده از موادی در بدنه‌ی هواپیما که امواج رادیویی را منعکس نمی‌کنند.

گروه فناوری اکترونیک چین در خلال یک مانور دفاعی از دستگاهی رونمایی کرد که طبق ادعایشان یک رادار کوانتومی است که می‌تواند مخفی‌ترین هواپیما‌ها در آسمان را نیز تشخیص دهد. این شرکت اعلام کرد که سال‌هاست در حال آزمایش این تکنولوژی است - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - و این کار را از سال ۲۰۱۵ آغاز کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان

رادار - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - کوانتومی مشابه رادار معمولی عمل می‌کند، با این تفاوت که به جای ارسال امواجی از انرژی الکترومغناطیس، دو موج مرکب از فوتون‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - را ایجاد می کند. البته فقط یکی از دو موج یاد شده ارسال می‌شود اما علی رغم کیلومتر‌ها فاصله هر دو موج تغییرات یکسانی را نمایش می‌دهند. بنابراین می‌توان با نگاه کردن به یکی از آن‌ها وجود جنگنده‌های موجود در آسمان را تشخیص داد.

هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی واقعا ایجاد شده یا کشور چین صرفا مدعی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - داشتن آن شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - است.

رونمایی از این تکنولوژی تنها در حضور رسانه‌های چینی انجام پذیرفت و حتی از یکی از خبرنگاران Aviation Week خواسته شد تا در هنگام رونمایی از رادار کوانتومی مراسم را ترک کند. به هر ترتیب هنوز مشخص نیست که این تکنولوژی حقیقت داشته باشد یا - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر لاهیجان استان گیلان - صرفا یک ادعای توخالی باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone