🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
  2. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر باشد.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31303.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات و تصاویر زنده منتسب به پیکسل ۳ لایت

گوگل امسال با دو گوشی پرچمدار به رقابت با اپل و شرکت های دیگر رفت اما کمپانی کوپرتینویی با معرفی آیفون XR بازارهای میان رده را نشانه رفته و گوگل را در این زمینه ناکام ...

گوگل امسال با دو گوشی پرچمدار به رقابت با اپل و شرکت های دیگر رفت اما کمپانی کوپرتینویی با معرفی آیفون XR بازارهای میان رده را نشانه رفته و گوگل را در این زمینه ناکام گذاشت، هرچند ممکن است این رویه به زودی تغیر کند.

روز گذشته بلاگری روسی که پیش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - از این دسترسی خود به خبرهای پشت را پرده را ثابت کرده، با انتشار تصاویری زنده از یک موبایل ناشناس، مدعی شد - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - که گوشی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - اقتصادی جدید گوگل موسوم به پیکسل ۳ لایت را در اختیار دارد. تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان

به گفته این بلاگر پیکسل ۳ لایت از - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - نمایشگر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - ۵.۵۶ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - اینچی IPS - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - LCD با رزولوشن ۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - بهره می برد. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - این موبایل میان رده میزبان چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۶۷۰، پردازشگر گرافیکی آدرنو ۶۱۵، ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است اما امکان استفاده از کارت حافظه در آن وجود ندارد.

از نظر تصویر برداری پنل های عقب و جلو به ترتیب سنسورهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی را در خود جای داده اند. - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - باتری ۲۹۱۵ میلی آمپری آن نیز از نسل چهارم فناوری شارژ سریع کوالکام پشتیبانی خواهد کرد.

حدسیات این بلاگر از قیمت بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلاری پیکسل ۳ لایت حکایت دارند که می تواند بازارهای میان را تحت تاثیر خود قرار دهد. بر اساس گمانه زنی های - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - فعلی ممکن است تا کمتر از دو ماه دیگر شاهد معرفی این گوشی از سوی گوگل باشیم.

موبایل اقتصادی گوگل از نظر طراحی شباهتی قابل توجه به برادران بزرگترش داشته و تفاوت های آنها به عدم وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - بریدگی نمایشگر، حاشیه های بزرگتر، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - وجود جک ۳.۵ میلی متری هدفون و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - پنل پشتی پلاستیکی برمی گردد که طبیعتا هدف از آن - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - کاهش قیمت نهایی بوده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلتون در شهر کاشان استان اصفهان - است.

در صورتی که رونمایی از پیکسل ۳ لایت به ۲۰۱۹ موکول شود احتمالا طی یکی از رویدهای CES یا MWC رسما پیش چشم رسانه ها قرار می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone