🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  2. سوال: علت فیوز پراندن اجاق گاز و فر چسیت؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  3. سوال: مخلوط کن هوا و گاز در اجاق گاز و فر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  4. سوال: علت دود کردن شعله فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31301.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

همکاری ایران و روسیه برای دور زدن تحریم‌ها از طریق بلاکچین

«اتحادیه رمزنگاری و بلاکچین روسیه» (RACIB)، بر سر توسعه یک شبکه ایرانی مشابه سوئیفت با «آزمایشگاه بلاکچین ایران»، به توافق رسیده است. چندی قبل دولت ایالات متحده دور جدیدی از تحریم ها را علیه ایران ...

«اتحادیه رمزنگاری و بلاکچین روسیه» (RACIB)، بر سر توسعه یک شبکه ایرانی مشابه سوئیفت با «آزمایشگاه بلاکچین - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان - ایران»، به توافق رسیده است.

چندی قبل دولت ایالات متحده دور جدیدی از تحریم ها را علیه ایران آغاز کرد که یکی از اثرات جانبی آن قطع دسترسی بانک های ایرانی به سیستم پرداخت سوئیفت است و حالا آزمایشگاه بلاکچین ایران با همکاری یک شرکت روسی در پی استفاده از این پلتفرم برای دور زدن محدودیت ها است. این آزمایشگاه یکی از سازمان های تخصصی است که مسئولیت معرفی فناوری‌های دیجیتال به اقتصاد کشور را بر عهده دارد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک «یوری پریپاچکین»، رئیس اتحادیه رمزنگاری و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان - بلاکچین روسیه تاکید کرده که تخصص این کمپانی می تواند در شرایط پیچیده تحریم و قطع سوئیفت به ایران کمک کند. وی در این مورد گفته است:

اطلاعات ما حاکی از این است که ایران در حال توسعه سیستمی مشابه سوئیفت است. ابزارهای رمزنگاری کارایی بالایی در دور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان - زدن محدودیت های ناشی از تحریم دارند و به همین خاطر باید از این پتانسیل در شرایط ژئوپلیتیکی کنونی بهره برد.

این توافقنامه در طول کنفرانس بین المللی Chain Point 18 و در «ایروان»، پایتخت ارمنستان به امضای پریپاچکین؛ دکتر «محمد دواتگر»، مدیر عامل آزمایشگاه بلاکچین و «ویگن اروشانیان»، رییس انجمن بلاکچین ارمنستان رسیده است.تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان

چند روز قبل «ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان - عالی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان - فضای مجازی نیز با اشاره به اهمیت حوزه بلاکچین برای کشورهای دیگر بر لزوم شناسایی فرصت های این حوزه تاکید کرده بود.

اوایل امسال «عبدالناصر - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان - همتی»، رییس بانک مرکزی اعلام کرد که به دنبال تعلیق سیستم پرداخت سوئیفت، تهران به گزینه های بانکداری جایگزین روی خواهد آورد. در آن زمان سوئیفت هم از قطع دسترسی برخی بانک های ایرانی به این سیستم خبر داده بود.

این شبکه پرداخت بین المللی بدون اشاره به تحریم های آمریکا علیه ایران این اقدام را در جهت حفظ ثبات و یکپارچگی سیستم مالی - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر چناران استان خراسان - جهانی اعلام کرده بود. با این حال نمی توان فشارهای ایالات متحده بر آنها را نادیده گرفت چرا که به گفته «استفان منوچین»، رئیس خزانه داری آمریکا این کشور خواهان قطع همکاری سوئیفت با هویت های تحریم شده ایرانی بود و در غیر این صورت خود این شبکه هم در خطر تحریم قرار می گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone