🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  4. سوال: بوبین چیست و چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
  5. سوال: چرا بوی گاز از اطراف اجاق گاز و فر احساس می شود؟
    پاسخ: خرابی در اتصالات و قطعات مختلف در اجاق گاز و فر می تواند باعث نشتی گاز در منزل شما شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31307.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: صداوسیما مانع توسعه شبکه موبایل در کشور است

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یادآور شد که صداوسیما باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز که پیشتر برای پخش همگانی آنالوگ از آن استفاده می‌شد را آزاد نمی‌کند و ...

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یادآور شد که صداوسیما باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز که پیشتر برای پخش - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فریمان استان خراسان - همگانی آنالوگ از آن استفاده می‌شد را آزاد نمی‌کند و همین مسئله - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فریمان استان خراسان - تبدیل به مانعی برای توسعه شبکه موبایل در کشور شده است.

اظهار نظر «حسین فلاح جوشقانی» اگرچه چند ساعت پس از توییت انتقادی وزیر ارتباطات نسبت به صداوسیما مطرح می‌شود، اما دارای نکات مهمی است. جوشقانی در گفتگو با مرکز روابط عمومی رگولاتوری گفته است:

«با توجه به دیجیتالی شدن شبکه پخش همگانی که در همه جای دنیا رخ داده، بخشی از باند فرکانسی ۷۰۰ و ۸۰۰ مگاهرتز که قبلا برای سرویس آنالوگ پخش همگانی استفاده می شد، - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فریمان استان خراسان - اکنون آزاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فریمان استان خراسان - است و بر اساس مقررات بین المللی و توافقات انجام شده در کشورهای مختلف، این باند به توسعه موبایلی و تلفن همراه اختصاص پیدا کرده است.»

جوشقانی می‌گوید این باند فرکانسی اگرچه اکنون در صداوسیما بی‌استفاده است اما این سازمان ادعای مالکیت بر آن را دارد. به گفته جوشقانی مطابق مقررات موجود، همچون سایر باندهای فرکانسی باید برای توسعه زیرساخت و شبکه‌ها از این باند فرکانسی استفاده شود.

او همچنین خبر داده که موضوع به شورای عالی فضای مجازی ارجاع شده است: «به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر فریمان استان خراسان - دلیل اختلافاتی که تاکنون حل نشده، موضوع در دولت و شورای عالی فضای مجازی مطرح شده و فرایند آن در جریان است.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاکچهر نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
بچه ها سایت ***** اجاق گاز و فر آلیش denMDF2D شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone