🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22942.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

تعطیلی خط تولید هیوندای در پی آلوده شدن کارکنان به ویروس کرونا

با تعطیلی کارخانجات کره جنوبی در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور، انتظار می‌رفت که پای بزرگترین خودروساز این کشور نیز به این قضیه باز شود. از همین رو کمپانی هیوندای اعلام کرده ...

با تعطیلی کارخانجات کره جنوبی در پی شیوع گسترده ویروس کرونا در این کشور، انتظار می‌رفت که پای بزرگترین خودروساز این کشور نیز به این قضیه باز شود. از همین رو کمپانی هیوندای اعلام کرده است به دلیل آلوده شدن یکی از کارمندان این کارخانه، آن را برای مدت نامعلومی تعطیل خواهد کرد.

از روز جمعه که این تصمیم گرفته شده است، کارخانه هیوندای شهر اولسان (Ulsan) برای مدت نامعلومی تمامی فعالیت‌های خود را متوقف کرده است. البته کارمندی که گفته به ویروس کرونا آلوده شده، اولین بار روز سه‌شنبه هفته گذشته تست داده بود و روز جمعه مشخص شد که او به این ویروس آلوده شده است. - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - به همین دلیل سران کمپانی هیوندای تصمیم گرفتند تا این کارخانه را تعطیل کنند.

تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان

تمهیدات ضدعفونی و گندزدایی از بخش‌هایی که این کارمند در آنجا کار می‌کرده آغاز شده و همچنین ۵ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - همکار این شخص که با او - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - مراودات - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - نزدیک نیز داشته‌اند، قرنطینه شده‌اند. این کارخانه بیش از ۴ - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - هزار کارمند داشته و خودرو‌های سانتافه، توسان و خودروی لوکس جنسیس GV80 در آن تولید می‌شود. در هر صورت این اولین کارخانه کره جنوبی نبوده که در پی شیوع گسترده ویروس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - کرونا تعطیل می‌شود.

پیش از این نیز سامسونگ کارخانه تولید گوشی‌های تاشوی خود در شهر گومی را در دو نوبت - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - به دلیل آلوده شدن یکی از کارمندان به ویروس کرونا تعطیل کرده بود. روز گذشته نیز اعلام شد که کارخانه ال جی واقع در همین شهر گومی که LCD تولید می‌کند نیز به - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - دلیل هراس از این ویروس تعطیل می‌شود. بزرگترین اپراتور موبایل در این کشور به نام SK تلکام نیر دفتر مرکزی خود در سئول را به دلایل مشابه تعطیل کرده است.

پس - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر قوچان استان خراسان - از چین، کره جنوبی دومین مرکز آلوده شده به ویروس کرونا است که تاکنون ۴۳۳۵ نفر را مبتلا کرده و جان ۲۶ نفر دیگر را نیر گرفته است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone