🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
  5. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه اجاق گاز و فر مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38003.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سریال بی‌مخاطب پاساژ پایتخت ؛ دلار با بازار موبایل چه کرد؟

جمعیت کمی که در پاساژ وجود دارد یا با اخم از مغازه‌ها بیرون می‌آیند یا موبایل به دست که قیمت‌ها را چک می‌کنند، بی‌خیال خریدشان می‌شوند و فقط ویترین‌ها را نظاره می‌کنند. اکثر فروشندگان روی ...

جمعیت کمی که در پاساژ وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دارد یا با اخم از مغازه‌ها بیرون می‌آیند یا موبایل به دست که قیمت‌ها را چک می‌کنند، بی‌خیال خریدشان می‌شوند و فقط ویترین‌ها را نظاره می‌کنند. اکثر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - فروشندگان روی صند‌لی‌های تعبیه شده در سرسرا نشسته‌اند و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - با یکدیگر گپ می‌زنند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - این وسط نیم‌نگاهی هم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - به در مغازه‌شان دارند تا اگر یک درصد مشتری وارد آن شد به سراغش بروند.

تعداد انگشت شماری از جمعیت برندپوش که برایشان یکی دو میلیون اختلاف قیمت دیروز و امروز تفاوتی ندارد اما با پاکت‌های پر از برخی فروشگاه‌ها بیرون می‌آیند و برعکس اکثر جمعیت خوشحال هستند. اینجا پاساژ پایتخت در قلب پایتخت ایران است که با خیزش نرخ دلار، همه چیز در آن به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هم ریخته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان

«قرار بود برای تولد خانم آیفون 8 - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بخریم که دیدیم دلار بالا آمده و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تصمیم گرفتیم یک هفته زودتر این کار را کنیم، صبح که این قصد را کردیم پولمان می‌رسید ولی الان که ساعت کاری‌مان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - تمام شده و آمدیم قیمت‌ها تفاوت پیدا کرده. فعلا از خرید منصرف شدیم تا ببینیم چه پیش می‌آید.» از زوجی که این‌ها را با ناراحتی می‌گویند می‌پرسم یعنی امیدی دارید تا قیمت‌ها درست شود؟ یکی‌شان چشمانش را در حدقه می‌گرداند و شانه‌ای بالا می‌اندازد، او هم مثل بسیاری گیج و مبهوت این نوسان قیمت است و فعلا به‌نظر می‌آید که تسلیم شده، مانند «حمید»، مغازه‌داری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که می‌گوید که از مهرماه 96 بازار خوابیده است:

«اول طرح رجیستری و حالا هم این موج افزایش نرخ دلار. هیچ - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - مغازه‌ای در پایتخت زیر 20 میلیون اجاره‌اش نیست ولی دخل من امروز 200 هزارتومان بوده. لابد می‌گویید چون بعد عید است و تهران خلوت، اوضاع اینجوری شده که اشتباه است. دیروز و حتی ایام عید و قبل آن اوضاع به بدی امروز نبود و چندتایی مشتری داشتیم اما امروز هرکس که وارد مغازه می‌شود بعد از پرسیدن قیمت‌ها فکر می‌کند که ما گران‌فروشی می‌کنیم. مردم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می‌گویند شما که با نرخ دلار الان جنس را نخریدید که با نرخ الان حساب می‌کنید، کیست که به مشتری تفهیم کند که من اجناس فردایم را ولی به قیمت دلار روز می‌خرم؟»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان
مقایسه قیمت‌های شنبه و یکشنبه با یکدیگر. سمت چپ متعلق به 19 فروردین و سمت راست برای 18 فروردین. قیمت‌ها در لحظه جابجا می‌شد و شاید موقع خواندن این مطلب هم تغییر پیدا کرده باشد.

اینجا تازه می‌فهمم که بسیاری از مغازه‌داران بعد از طرح رجیستری دیگر تعداد بالا موبایل نمی‌خرند و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - انبارهایشان پر نیست. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - حمید به من می‌گوید مانند صید و کشتار روز، او و خیلی از خرده‌فروشان روزانه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دستگاه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خود را تامین می‌کنند و عمده‌فروشان هم در این روزهای بعد از عید بیشتر از 5 عدد (آن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - هم با باند بازی) از جنسی به آنها نمی‌فروشند.

این‌ها را یکی از دیگر از فروشندگان که تخصصش فروش محصولات اپل است هم تایید می‌کند و معتقد است که نوسان قیمت دلار در بازار موبایل بیشتر از همه روی آیفون تاثیر گذاشته. با صحبت‌های او و بازدید از فروشگاه‌های پاساژ مشخص شد که بیشتر مغازه‌داران تصمیم گرفته‌اند که اجناس خود را علی‌رغم موجودی داشتن در داخل فروشگاه به مردم نفروشند و فعلا دست‌نگه‌دارند تا قیمت‌ها به ثبات برسد. یکی از فعالین موبایل پایتخت در این باره می‌گوید:

«با وجود اینکه اکثر فروشندگان پاساژ تصمیم گرفته‌اند اجناس خود را نفروشند، ما - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - اگر مشتری بیاید جنس را به او می‌فروشیم با اینکه می‌دانیم به ضررمان تمام می‌شود چرا که فردا با - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - قیمتی که امروز موبایل رو فروختم نمی‌توانم مجددا موجودی‌ام را شارژ کنم ولی مجبور هستم. اجاره و مزد کارگرد و... شوخی ندارد و صاحب مغازه هم کاری به افت و خیز بازار ندارد، سر ماه اجاره‌اش را می‌خواهد.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان

وی کانال تلگرامی را نشان می‌دهد که در آن مغازه‌داران پاساژهای معروف موبایل و نمایندگان برندها هر روز صبح قیمت‌ کالاهایشان را در آن به اشتراک می‌گذارند و این روند همیشه بدون وقفه مدتهاست که روزانه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - انجام می‌شود ولی از امروز صبح تا ساعت 6 بعداز‌ظهر هیچ خبری در کانال نیست. تلفن مغازه را بر‌می‌دارد و برای قیمت‌گرفتن کالا به چند فروشنده عمده و نمایندگی زنگ می‌زند که هیچ‌کدام جواب تلفن نمی‌دهند و به من می‌فهماند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که چه آشوبی در بازار به‌پاست. با تلخندی می‌گوید: «ما بازار موبایل هستیم و این کاسبی ماست، ولی این ماجرا که فقط به موبایل و لپ‌تاپ محدود نیست، چند روز دیگر مواد اولیه کارخانه‌ها و داروها و صنایع پزشکی و...که گریبانگیر دلار شد، از آنجاها هم باید گزارش بگیرید.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان

برخی مغازه‌داران از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گفتگو ممانعت می‌کنند و با بی‌حوصلگی جواب‌های سربالا می‌دهند ولی «نادر کمالی»که در کنج پاساژ مغازه جمع و جوری دارد با دل پری سفره دلش را باز می‌کند:

«موبایل‌های بالای دو میلیون تا پانصدهزار تومان و بلکه بیشتر هم افزایش قیمت داشته است. موبایل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - نوت 8 سامسونگ سه میلیون و پانصد و پنجاه هزار تومان بود و امروز کمی بیشتر از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - 4 میلیون شده، یعنی چیزی حدود نصف حقوق وزارت کار یک کارمند معمولی. گلکسی اس 8 دو میلیون و هفتصد و پنجاه هزار تومان بوده و امروز به بیش از سه میلیون تومان رسیده. در این پاساژ برای اجاره و خرید یک باب مغازه همیشه متقاضی بود ولی الان مدت‌هاست مغازه‌هایی خالی در طبقات پاساژ وجود - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - دارد و هیچ‌کس خواهان آن نیست. عمده‌فروش‌های طبقات فوقانی علائدین امروز تا ساعت 11 هم باز نکردند و لیست قیمت‌ها را جمع کردند و اعلام کردند که فروش نداریم. شرکت‌ها وارد کننده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بعد از رجیستری هم این وسط بی‌تقصیر نیستند و در امر واردات جنس کم‌کاری می‌کنند. باور کنید امروز کالایی با قیمت دو میلیون و نهصد و سی خریدیم ولی با قیمت دو و میلیون فروختیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان
مغازه‌های کمی در این پاساژ روی کنسول‌های بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - و عناوین گیم متمرکز هستند. قیمت بازی‌های آکبند از 280 هزار به 350 هزار تومان رسیده - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بود و خود کنسول‌ها فعلا خرید و فروش نمی‌شد.

پاساژ پایتخت نظاره‌گر مردم ناراضی و مغازه‌داران شاکی‌تر است که به دلیل افزایش بی‌سابقه نرخ دلار بلوای خاموشی در آن ظهور کرده است. برخی می‌گویند نرخ ارز از مقدار فعلی هم بالاتر می‌رود و برخی دیگر معتقدند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - که شاید اوضاع درست شود. اوضاع نابه‌سامان بازار موبایل تنها بخشی از عواقب این افزایش بی‌رویه است، حال باید منتظر ماند و نظاره کرد که دولت و بازاریان در آخر چه فکری به حال این اوضاع دارند و آیا می‌توان به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر تربت حیدریه استان خراسان - رونق گرفتن آن هنوز امید داشت یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone