🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فندک اجاق گاز یا فر من کار نمی کند؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  3. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
  4. سوال: فضای قرارگیری اجاق گاز و فر باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: اگرحسگر ها و المنت های حرارتی درست کار کنند باید سینی فر را بررسی کنید که به طور صحیح قرار گرفته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38004.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

لایه محافظ موبایلی که تقریبا نامرئی است و قابلیت خودترمیمی دارد

شاید عبارت هایی مثل «نشکن» و «خود ترمیم» برای یک لایه محافظ موبایل کمی تبلیغاتی به نظر برسد اما ThePhoneCoat کاملا واقعی به نظر می رسد و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. ...

شاید عبارت هایی مثل «نشکن» و «خود ترمیم» - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران - برای یک لایه محافظ موبایل کمی تبلیغاتی به نظر برسد اما ThePhoneCoat کاملا واقعی به نظر می رسد و نظر بسیاری را به خود جلب کرده است.

امروزه بسیاری از اسمارت فون ها از قبیل آیفون اکس، گلکسی اس 9 و غیره دارای بدنه ای مرکب از شیشه و فلز هستند که آنها را در برابر ضربه و خراش آسیب پذیر کرده. از سوی دیگر ظاهر تلفن هوشمند برای بسیاری از کاربران اهمیت بالایی دارد و از اینرو به استفاده از کاورهای ضخیم علاقه چندانی ندارد. حالا یک استارتاپ نوپا به منظور - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران - حل این مشکل در پی تولید لایه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران - بسیار نازک به نام ThePhoneCoat است که ویژگی های جالبی دارد.

این محصول که ایده اولیه آن با هدف جذب سرمایه 6143 هزاری در سایت جمع سپاری «کیک استارتر» مطرح شده بود توانسته 34659 دلار سرمایه جذب کند و از آنجایی که تنها 9 درصد از پروژه های این سایت با شکست مواجه می شوند احتمالا در آینده نزدیک تولید انبوه آن آغاز خواهد شد. تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندرانThePhoneCoat یک لایه شفاف - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران - با ضخامت 0.2 میلیمتر است که تمام سطح موبایل را می پوشاند و به لطف فناوری نانو قابلیت خود ترمیمی دارد به گونه ای که خش های ایجاد شده روی آن با استفاده از سشوار برطرف - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران - می شود. طراحان این پوشش در نظر دارند نمونه مخصوص تبلت ها را نیز به تولید برسانند.

ThePhoneCoat نه تنها نشکن بوده و از اسمارت فون در برابر ضربات حفاظت می کند بلکه در دست گرفتن آن را هم راحت تر می سازد. از سوی دیگر آن گونه که سازندگان ادعا می کنند نصب این لایه بسیار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران - ساده است و به ابزار خاصی نیاز ندارد.

هنوز تاریخ عرضه انبوه ThePhoneCoat اعلام نشده اما سرمایه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران - گذاری روی آن تا ششم اردیبهشت جریان دارد و کاربران با پرداخت 43 دلار دو - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تنکابن استان مازندران - لایه از آن را برای پنل های جلو و پشتی موبایل خود را دریافت خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone