🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  2. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38001.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

همکاری گوگل با پنتاگون اعتراض کارکنانش را برانگیخت

اخیراً هزاران کارمند شرکت گوگل نامه‌ای به «ساندر پیچای» مدیر عامل این کمپانی نوشتند و طی آن به همکاری گوگل با پنتاگون و وزارت دفاع آمریکا برای توسعه‌ی هوش مصنوعی جنگ طلبانه اعتراض کردند. ساکنین ...

اخیراً هزاران کارمند شرکت گوگل نامه‌ای به «ساندر پیچای» مدیر عامل این کمپانی نوشتند - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران - و طی آن به همکاری گوگل با پنتاگون و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران - وزارت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران - دفاع آمریکا برای توسعه‌ی هوش مصنوعی جنگ طلبانه اعتراض کردند.

ساکنین مانتین ویو به طور مشخص از این کمپانی خواسته‌اند که قرارداد همکاری گوگل با پنتاگون در پروژه‌ی Maven را به طور کلی باطل کند تا وزارت دفاع آمریکا راهی دیگر برای پیشبرد فناوری یاد شده بیابد. پروژه Maven در واقع به توسعه‌ی سیستمی برای پهپاد‌های ارتش آمریکا می‌پردازد که با آن می‌توان حرکت وسایل نقلیه‌ سنجیده و آنها را دنبال نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران

تیرماه سال گذشته وزارت دفاع آمریکا طی بیانیه‌ای خبری، پروژه Maven را معرفی کرد و اهداف پروژه را پیاده سازی الگوریتم‌های کامپیوتری در میدان نبرد به کمک - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران - هوش مصنوعی اعلام نمود.

نامه‌ اعتراضی امضا شده توسط کارکنان گوگل در نشریه‌ی نیویورک تایمز منتشر شده و نشان می دهد که این کمپانی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران - به علت همکاری در توسعه‌ی هوش مصنوعی برای جنگ افزار‌ها دیگر نمی‌تواند اطمینان کارکنانش را جلب کند و حسن نیتش خدشه دار گشته چرا که - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران - در قسمتی از این نامه صراحتاً نوشته شده :

«ما باور داریم گوگل نباید به تجارت جنگ محور قدم بگذارد. به همین دلیل خواستار منحل شدن پروژه Maven هستیم. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران - همچنین ما می‌خواهیم که گوگل سیاستی متفاوت در پیش گرفته و تضمین کند که این کمپانی و شرکت های وابسته‌اش دیگر هیچ‌گاه در حوزه‌ی توسعه‌ی فناوری جنگ طلبانه قدم نخواهد گذاشت.»

کارکنان گوگل اعلام نموده‌اند که این شرکت نمی تواند به علت اینکه در حال حاضر مایکروسافت و آمازون نیز در توسعه‌ی ویژگی‌های مختلف این هوش مصنوعی به پنتاگون کمک می‌کنند، همکاری خود را در این - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران - پروژه توجیه کند و باید هر چه سریعتر به این همکاری پایان دهد.

«دایان گرین» سرپرست حافظه‌ی ابری گوگل از این همکاری دفاع کرده و باور دارد که این هوش مصنوعی توسعه یافته برای پهپاد‌ها با اسلحه و جنگ افزار ارتباط مستقیمی نداشته و استفاده‌ای بسیار صلح طلبانه دارد اما کارکنان کمپانی یاد شده هنوز معتقدند که می‌توان از فناوری یاد شده - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر جویبار استان مازندران - به راحتی برای مقاصد خصومت آمیز استفاده کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone