🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به اجاق گاز و فر آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38005.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

وسترن دیجیتال از حافظه SSD نوع NVMe ویژه گیمرها رونمایی کرد

در حالی که وسترن دیجیتال قصد دارد در سال 2025 هارد درایو 40 ترابایتی بر مبنای فناوری مایکرو وِیو ارائه کند، ولی برای آینده نزدیک برنامه دیگری دارد. به این منظور کمپانی مذکور به تازگی از ...

در حالی که وسترن دیجیتال قصد دارد در سال 2025 هارد درایو 40 ترابایتی بر مبنای فناوری مایکرو وِیو ارائه کند، ولی برای آینده نزدیک برنامه دیگری دارد. به این منظور کمپانی مذکور به تازگی از حافظه SSD جدیدی از نوع NVMe رونمایی کرده که به طور ویژه برای گیمرها و تولید کنندگان محتوای ویدیویی طراحی شده که قصد استفاده از رزولوشن های 4K و یا Ultra HD را دارند.

حافظه جدید که از سری بلک وسترن دیجیتال است در ظرفیت های 250 گیگابایت، 500 گیگابایت و یک ترابایت ارائه می شود. از حیث سرعت نیز در بین بهترین های بازار قرار - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - دارد. دو مدلی که ظرفیت بالاتری دارند، سرعت خواندن 3400 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهند، در حالی که سرعت نوشتن اطلاعات روی آنها 2800 مگابایت در - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - ثانیه است.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان

تعداد میانگین عملیات خواندن ورودی-خروجی (IOPs) تصادفی درایو جدید وسترن دیجیتال برابر 500 هزار در هر ثانیه است. - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - بنا بر ادعای این کمپانی، SSD - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - مذکور - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - به گونه - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - ای طراحی شده که گلوگاه هایی که در نمونه های معمول SSD ها وجود دارد، در این محصول جایی نداشته باشد. همچنین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - بنا بر ادعای وسترن دیجیتال، محصول جدید به لطف ساخت بر اساس فناوری 3D NAND سطح - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - جدیدی از کارایی را ارائه می دهد.

قرار است مدل های 250 گیگابایت، 500 گیگابایت و یک ترابایت به ترتیب با قیمت - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - های 120، 230 و 450 دلار روانه بازار شوند. به گفته سازنده خریداران می توانند از ماه آوریل سال جاری میلادی (فروردین - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - تا اردیبهشت) حافظه SSD یاد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر تربت جام استان خراسان - شده را خریداری نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone