🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورت تکرار خرابی اجاق گاز و فر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: اگر خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، دستگاه شما شامل گارانتی می شود و از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در اجاق فر باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی قفل و لولای درب یا گیر کردن ذرات خارجی می تواند باعث اشکال در باز و بسته کردن درب فر شود.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان مورد نیاز تعمیر و تحویل دستگاهتان به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38007.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز در راهند

اخیراً اپراتور آمریکایی ویرجین موبایل با ارسال یادداشتی غیر رسمی به کارمندان خود اطلاع داده که این کمپانی قصد دارد آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز را به فهرست تلفن‌های هوشمند موجودش در این کشور ...

اخیراً اپراتور آمریکایی ویرجین موبایل با ارسال یادداشتی غیر رسمی به کارمندان خود اطلاع داده که این کمپانی قصد دارد آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز را به فهرست تلفن‌های هوشمند موجودش در این کشور اضافه کند.

در این یادداشت اشاره شده که آیفون‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران - های یاد شده فعلاً قرار است به لیست پیش خرید اضافه شوند و به همین دلیل، انتظار می‌رود که عرضه‌ی این مدل‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران - های ویژه تا اواخر ماه طول بکشد. از طرفی اپل رویداد ویژه‌ای برای معرفی محصولات جدیدش در نظر نگرفته اما در صورت لزوم می‌تواند آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز را از طریق بیانه‌ی خبری رسانه‌ها معرفی کند چرا که فروردین ماه سال گذشته نیز به همین شکل از نسخه‌های قرمز آیفون 7 رونمایی نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران

پیش از این حدس و گمان‌هایی درباره‌ی وجود آیفون‌های 8 و 8 پلاس قرمز رنگ مطرح بود و حتی رسانه‌های ژاپنی هم احتمال عرضه‌ی آیفون - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران - 10 - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران - با رنگ جدید را گزارش کرده بودند اما در یادداشت داخلی ویرجین موبایل، به این مطلب اشاره‌ای نشده و هنوز اطلاعات موثقی درباره‌ی عرضه آیفون 10 با رنگ قرمز وجود ندارد. تاکنون تنها نسخه‌ ویژه از دهمین و گرانترین آیفون موجود در بازار، مدلی طلایی رنگ است که می‌تواند به زودی معرفی گردد. همچنین اگر اپل بخواهد محصولات اشاره شده را طی بیانیه‌‌ای خبری معرفی کند، به احتمال قوی شارژر های وایرلس ایر پاور نیز همراه آنها خواهد بود.

اپل همواره در عرضه‌ی تلفن‌های هوشمند قرمز خود تمهیدات بشردوستانه ای نیز در نظر گرفته است و طبق سنت قبلی‌اش بر اساس فروش هر موبایل و تهجیزات جانبی قرمز رنگ در سراسر دنیا، مبالغ مشخصی به صندوق جهانی مبارزه با بیماری ایدز واریز خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران - شد. از آنجایی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران - که واریز چنین مبالغی - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران - اقدامی بشر دوستانه‌ به حساب می‌آید و - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران - همچنین آیفون‌های 8 و 8 پلاس در قابی قرمز، جلوه‌ای خاص - تعمیرات اجاق گاز و فر اخوان در شهر شیرگاه استان مازندران - و زیبا دارند، به نظر می‌رسد که فروش این موبایل با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone