🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: رله فرگاز چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  4. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: سرشعله اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37998.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فیروز آبادی: خدمات تلگرام رایگان باقی نمی‌ماند

صبح امروز دغدغه‌های تلگرامی و پیام رسان‌های داخلی، «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و «ابوالحسن فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی را به پای میز مذاکره با کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی و اقتصادی ...

صبح امروز دغدغه‌های تلگرامی و پیام رسان‌های داخلی، «محمدجواد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و «ابوالحسن - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فیروزآبادی» دبیر شورای عالی فضای مجازی را به پای میز مذاکره با کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی و اقتصادی مجلس شورای اسلامی کشاند تا در مورد مباحث امنیتی و اقتصادی پیام رسان های داخلی و - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تلگرام گفتگو کنند.

در جلسه امروز مواردی چون تلاش برای تقویت پیام رسان بومی و رسیدن تعداد کاربران آنها به 15 میلیون نفر، جذب اعتماد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مردم، خدمت دولت برای این پیام رسان ها، تنظیم قوانین جدید و لزوم حفظ و تقویت کسب و کار و اشتغال در فضای مجازی به عنوان جمع بندی جلسه اعلام شد.

فیروزآبادی در این جلسه عنوان کرد که خدمات فعلی تلگرام رایگان باقی نمی‌ماند: «حتی خدمات فیلترینگی که قرار است در فصل دوم سال 2018 ارائه شود نیز پولی خواهد بود و این فیلترشکن تنها فیلتر تلگرام را از بین نمی برد بلکه کل فیلترهای فضای مجازی که برخلاف جمهوری اسلامی است را می‌شکند.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

دبیر شورای عالی فضای مجازی بار دیگر به موضوع جایگزینی تلگرام اشاره کرد و خبر داد که باید تمام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کسب‌وکارهای ایرانی به شبکه مجازی بومی انتقال پیدا کنند: «در تلاشیم تا جایگزین‌هایی برای شبکه پیام‌رسان تلگرام داشته باشیم و برای این زمینه شروطی را نیز در نظر گرفته‌ایم تا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - تمام کسب و کارهای ایرانی که در تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فعالیت داشتند به شبکه مجازی بومی منتقل شود.»

وی عقیده دارد که «در تلگرام فعالیت اقتصادی خاصی صورت نمی گیرد» و به تصویب سندی در شورای عالی فضای مجازی در خصوص الزام استفاده از شبکه ملی پرداخت:

«در سلسله اقداماتی ویژگی‌های منحصربه فرد تلگرام را بررسی کردیم. در این پیام رسان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سهامدار، منابع انسانی و محل استقرار و همچنین گزارش‌هایی از شرکت تلگرام به ایران نداشتیم این در حالی بود که ۹۰ درصد کاربران فضای مجازی ایران از تلگرام استفاده می‌کنند و ما هنوز نمی‌دانیم مدیرعامل این شرکت تبعه چه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کشوری است و از قوانین چه کشوری در حوزه شبکه مجازی پیروی می‌کند. به علاوه طبق آیین‌نامه فضای مجازی در صورتی که کاربران پیام‌رسان‌ها از حدی تجاوز کند باید نماینده رسمی در کشور داشته باشد اما تاکنون از سوی تلگرام نماینده‌ای به ایران معرفی نشده است.»

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در این جلسه از ارائه لایحه‌ای به دولت در زمینه حفظ حریم خصوصی و صیانت حقوق شهروندی در فضای مجازی خبر داد. جهرمی تاکید کرده است که پیام‌رسان‌های داخلی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - امنیت دارند و هرگز اطلاعات خصوصی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - افراد در اختیار کسی قرار نمی‌گیرد، ولی پیام‌رسان داخلی نیازمند پشتوانه قانونی است که قانون باید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - در جهت حفظ حریم خصوصی و اطلاعات مردم از آن حمایت کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

او پس از این جلسه در رابطه با اهمیت حریم خصوصی برای پیام‌رسان‌های داخلی در اینستاگرام خود می‌نویسد: «آنگونه که گزارش کرده‌اند مدیر پیام رسان داخلی در پاسخ به یک ضابط خواستار طی روال قانونی می‌شود و حکم جلب صادر شده است. این دو معنا دارد، اول - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اینکه حساسیت در این شرکتها به حریم خصوصی مردم هست و دوم اینکه قوانین حمایتی از این شرکتها برای رعایت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حریم خصوصی کاربران لازم است. وزارت ارتباطات لایحه‌ای در این حوزه آماده کرده که تلاش می‌کنیم با فوریت بالا به مجلس ارسال کنیم.»

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

وزیر ارتباطات همچنین تاکید کرد که کیفیت و عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی به طور جدی در حال گسترش است. به گفته وی اگر ما زیرساخت‌های پیام‌رسان را با هدف - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - انتقال فعالیت‌های اقتصادی تقویت کنیم حجم وسیعی از فعالیت‌های اقتصادی و اشتغال - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - را ایجاد کرده‌ایم. او نیز البته یادآور می‌شود که بحث پیام‌رسان و رسانه باید از هم تفکیک شود.

در جلسه امروز، تلگرام در ابعاد گسترده تری - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بررسی شد. فیروز آبادی به پولی شدن تلگرام، رایگان نبود خدمات فیلترینگی تلگرام و انتقال کسب‌وکارهای ایرانی به شبکه مجازی بومی تاکید کرد و مجهول بودن مدیران تلگرام - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و منابع مالی آن را از تهیدات این پیام رسان خارجی برای ایرانیان برشمرد. فضایی که ادامه فعالیت آن با تهدیدات گوناگونی روبروست.

جهرمی نیز در سخنرانی خود از ارائه لایحه‌ای به دولت در زمینه حفظ حریم خصوصی و صیانت حقوق شهروندی در فضای مجازی خبر داد تا مسیر ورود کاربران ایرانی از تلگرام به پیام رسان های داخلی با اعتماد - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - سازی هموارتر شود. همه این موارد در کنار هم نشان می دهند که مسئولان کشوری، جایگزینی تلگرام را با جدیت بیشتری دنبال می‌کنند؛ روندی که ادامه فعالیت تلگرام را در کشور و در ماه های آینده با هاله ای از ابهام روبرو می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone