🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28439.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

لویی ویتون کیف دستی های مجهز به صفحه نمایش می‌سازد

شرکت مطرح صنعت مد و پوشاک «لویی ویتون» از کیف دستی‌های مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر خود رونمایی کرد. این روزها تکنولوژی نمایشگر انعطاف پذیر در معرض توجه شرکت های مختلف قرار گرفته و بسیاری ...

شرکت مطرح صنعت مد و پوشاک «لویی ویتون» از کیف دستی‌های مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر خود رونمایی کرد.

این روزها تکنولوژی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان - نمایشگر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان - انعطاف پذیر در معرض توجه شرکت های مختلف قرار گرفته و بسیاری از کمپانی های حوزه تکنولوژی به سمت استفاده از آن پیش رفته اند. از تولید تلویزیون هایی که نمایشگرشان رول می شود تا اسمارت فون‌هایی که صفحه نمایش تا شونده دارند. با این حال به نظر می رسد این علاقه مندی منحصر به صنعت تکنولوژی نبوده و از صنایع دیگر نیز شرکت ها را به سوی خود جذب کرده است.

حالا نوبت لویی ویتون برند معروف صنعت مد و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان - پوشاک است که وارد این بازی شده تا در محصولات خود جایی برای تکنولوژی پر بحث - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان - این روزها باز کند. به گفته این شرکت کیف - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان - دستی‌های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان - جدید به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان - یک صفحه نمایش امولد با رزولوشن 1440*1920 مجهز شده اند. در رونمایی این محصول دو نمونه اولیه از آن نشان داده شد که اولی یک نمایشگر و دیگری و دو صفحه نمایش داشتند. هر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان - دوی این محصولات ویدیوهایی از چشم اندازهای شهری و دمویی از یک مرورگر وب نشان دادند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان

به گفته این شرکت محصولات مورد نظر اساس تجدید ساختار در بوم دیجیتالی آینده هستند و اینکه لویی ویتون همواره به دنبال خلق نوآوری بوده است. ایده پشت کیف دستی های مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر درواقع می تواند به عنوان تعمیمی برای اسمارت فون‌ها درنظر گرفته شود.

هنوز مشخص - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر لنگرود استان گیلان - نیست که آیا صفحه‌های نمایش را خود شرکت ساخته یا تولید آن را برون‌سپاری کرده است. به علاوه هنوز معلوم نیست که آیا این محصولات های‌تک می توانند از مرحله نمونه اولیه گذر کرده و برای عرضه در بازار تولید شوند یا خیر. به هرحال در صورت عرضه این کیف دستی‌ها باید انتظار قیمت بالایی را هم داشت.

با اینکه این کیف‌ها احتمالا برای مصرف کنندگان عمومی مناسب نباشد اما به نظر می رسد هدف لویی ویتون از تولید آن‌ها هدف گرفتن مشتریانی باشد که حاضر به پرداخت مبلغ بالایی برای داشتن چنین محصولی هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone