🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17855.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

گوگل از قابلیت‌های امنیتی جدیدی برای حساب‌های کاربری رونمایی کرد

گوگل از بروزرسانی‌های امنیتی جدیدی از جمله هشدار میان برنامه‌ای در هنگام بروز خطای امنیتی در حساب کاربری خبر داد. در حال حاضر این بروزرسانی به صورت محدود در دسترس برخی کاربران iOS قرار دارد ...

گوگل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - از بروزرسانی‌های امنیتی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - جدیدی از جمله هشدار میان برنامه‌ای در هنگام بروز خطای امنیتی در حساب کاربری خبر داد. در حال حاضر این بروزرسانی به صورت محدود در دسترس برخی کاربران iOS قرار دارد ولی به‌زودی همه کاربران می‌توانند بروزرسانی جدید را دریافت کنند.

امنیت اکانت کاربران در همه اپلیکیشن‌های گوگل حائز اهمیت است. در بروزرسانی جدید امنیتی، زمانی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - که کاربر با یکی از برنامه‌های گوگل کار می‌کند، اگر مساله امنیتی بالقوه‌ای در ارتباط با اکانت وی تشخیص داده شود، این موضوع فورا و فارغ از برنامه‌ای که فعال است، به کاربر اطلاع رسانی می‌شود.

یکی دیگر از بروزرسانی‌های جدید گوگل، اضافه شدن حالت مهمان به دستیار هوشمند است. - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - در صورتی که کاربران حالت مهمان را فعال کنند، درخواست‌هایشان روی اکانت گوگل ذخیره نمی‌شود. طی هفته‌های آتی، حالت مهمان به اسپیکر - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - و نمایشگرهای هوشمند نست نیز اضافه خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان

شاید این سوال پیش بیاید که چگونه می‌توانیم از وضعیت تنظیمات حریم خصوصی - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - و امنیتی حساب کاربری گوگل اطلاع پیدا کنیم. براساس اعلام گوگل،‌ یک روش ساده برای مشاهده تنظیمات حریم خصوصی و امنیت اکانت - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - گوگل، جستجوی عباراتی نظیر «امنیت حساب کاربری گوگل» (Google Account Security) است. در صورت جستجوی این - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - جمله کادری برای اطلاع از وضعیت تنظیمات - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - حریم خصوصی نمایش داده می‌شود.

گوگل از طریق وب‌سایت «Safety Centre»، اطلاعاتی در مورد حریم خصوصی و ابزارهای ایمنی محصولات گوگل - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - نیز ارائه می‌دهد. در حال حاضر، اطلاعات مربوط به وضعیت امنیت 13 سرویس گوگل از جمله جیمیل، کروم، یوتیوب، اندروید و پیکسل در این وب‌سایت ارائه شده است.

تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان

به نظر می‌رسد محصولات بیشتری در آینده به این فهرست اضافه خواهد شد. در حال حاضر کاربران ایالات متحده می‌توانند از طریق این وب‌سایت به اطلاعات مورد نظر خود دسترسی داشته باشند. هرچند اطلاعات وب‌سایت به زودی در دسترس کاربران سراسر جهان قرار خواهد گرفت.

بی‌شک امنیت اکانت کاربران از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است و گوگل نیز سعی دارد با به روز - تعمیرات لباسشویی هایسنس در شهر کاشمر استان خراسان - رسانی‌های امنیتی، این نیاز را مرتفع سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر لاله نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
روز بخیر فیض آباد کاشمر لباسشویی هایسنس WFER1014VA هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در فیض آباد شهر کاشمر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone