🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: فرق فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  3. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33895.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

در سومین جلسه دادگاه، کیفرخواست ۱۲ واردکننده موبایل با ارز دولتی قرائت شد

صبح امروز در شعبه اول دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی، جلسه رسیدگی به اتهامات ۱۲ نفر دیگر از افراد واردکننده موبایل با ارز دولتی به ریاست حجت الاسلام قاضی موحد برگزار شد و در ...

صبح امروز در شعبه اول - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - دادگاه ویژه رسیدگی به مفاسد اقتصادی، جلسه رسیدگی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - به اتهامات ۱۲ نفر دیگر از افراد واردکننده موبایل با ارز دولتی به ریاست حجت الاسلام قاضی موحد برگزار شد و در این جلسه تمامی این دوازده تن به همراه وکلایشان حضور یافتند.

حسینی نماینده دادستان با حضور در جایگاه ضمن قرائت کیفرخواست مربوط به ۱۲ نفر از متهمان، اتهام این افراد را اخلال - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - در نظام توزیع نیازمندی عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه عنوان - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - کرد:

«دولت به منظور ثبات در قیمت برخی کالاها ارز به نرخ دولتی را - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - در اختیار برخی از - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - شرکت‌های واردکننده قرار داده است که گوشی‌های تلفن همراه یکی از این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - اقلام است. فعالیت‌های مجرمانه برخی از افراد باعث شده تا امکان استفاده بهینه از برخی از کالاها در کشور فراهم نشود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - و برخی معاملات صوری موجب هدررفت منابع ارزی کشور شده و این افراد از طریق افزایش خودسرانه قیمت‌ها و انجام معاملات صوری باعث شدند ارز تخصیص یافته عملا به ثبات قیمت در بازار موبایل منجر نشود.»

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران

 

در ادامه این جلسه - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - نام متخلفین به همراه مشخصات و جرمی که به آن متهم شده‌اند قرائت شد که مشروح آن به شرح زیر است:

۱. حمید میرزایی زرین‌کلاهی بازداشت از تاریخ ۱۴ مرداد ۹۷، متولد ۵۶، اهل و ساکن کرج،‌ مدیرعامل شرکت خصوصی پارس‌تل قشم، متهم است به اخلال‌ در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۶۴۹ میلیون ریال.

۲. علی‌اصغر کاویانی فرزند مسلم بازداشت از تاریخ ۱۴ مرداد ۹۷، متولد ۱۳۳۸،‌اهل و ساکن تهران، مدیرعامل شرکت خصوصی کاریان همراه متهم است به اخلال‌ در نظام توزیع - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ ۲۳ میلیارد و ۷۰۸ میلیون ریال.

۳. مجید فلاحی فرزند محمد، بازداشت از تاریخ ۱۴ مرداد ۹۷، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - متولد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - ۱۳۳۸، اهل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - قزوین، ساکن تهران، مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - شرکت خصوصی مدیا پردازش متاهل و با سواد متهم است به اخلال‌ در نظام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال.

۴. محمد مرادی فرزند رضا، بازداشت از تاریخ ۱۴ مرداد ۹۷، متولد ۱۳۶۵، اهل اراک، ساکن - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - تهران، مدیرعامل شرکت خصوصی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - ارتباط همراه ویژن دارای مدرک کارشناسی، متاهل، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - متهم است به اخلال‌ در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال.

۵. جعفر بهشتی فروتن فرزند منوچهر، بازداشت از تاریخ ۱۴ مرداد ۹۷، مدیرعامل - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - شرکت خصوصی ایما همراه، متاهل، دارای مدرک کارشناسی،‌اهل و ساکن تهران متهم به اخلال‌ در نظام توزیع نیازمندی‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال.

۶. سیدمحمد کاویانی فرزند سیدرسول، بازداشت از تاریخ ۱۵ مرداد ۹۷، متولد ۱۳۶۳، اهل اراک، ساکن تهران، مجرد و دیپلم ،‌مدیرعامل شرکت خصوصی همراه تجارت بزرگمهر متهم است به اخلال‌ در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ ۵ میلیارد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - ۲۱ میلیون ریال.

۷. فریدون امین آبادی، فرزند محمدعلی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - بازداشت از تاریخ ۱۴ مرداد ۹۷، متولد ۱۳۳۸، اهل قزوین، ساکن تهران، مدیرعامل شرکت هماهنگ‌پرداز هوشمند، متاهل، دارای مدرک کارشناسی متهم به اخلال‌ در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ ۳ میلیارد و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - ۶۳۱ میلیون ریال.

۸. امیرمیثم گیاهی، فرزند حبیب، بازداشت از تاریخ ۱۶ مرداد ۹۷، متولد ۱۳۶۳، اهل و - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - ساکن تهران، مدیرعامل شرکت توسعه سرمایه گروه آروند، - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - متاهل، دارای مدرک کارشناسی ارشد، متهم است به اخلال‌ در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه به مبلغ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - ۳ میلیارد و ۲۴۵ میلیون ریال.

۹. مسعود - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - میکاییلی گردونی، بازداشت از تاریخ ۱۴ مرداد ۹۷، متولد ۱۳۴۲، اهل قزوین، ساکن تهران، مدیرعامل شرکت خصوصی رایان‌شناس ایرانیان متهم است به اخلال‌ در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه.

۱۰. رضا افتخاری فرزند احد، بازداشت از تاریخ ۱۶مرداد ۹۷، متولد ۱۳۵۷ اهل تبریز، ساکن تهران، مدیرعامل شرکت خصوصی پرشین الماس سیستم، دارای مدرک کارشناسی متهم به اخلال‌ در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه.

۱۱. سیدمهدی یاسینی فرزند سیدحسن، بازداشت با قرار بازداشت موقت، متولد ۱۳۶۳،‌اهل و ساکن تهران، مدرک کارشناسی ارشد، مدیرعامل شرکت خصوصی توسعه اقتصاد توان متهم به اخلال‌ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - تحصیل وجه.

۱۲. فرخ اسکندری‌نژاد فرزند نادر، بازداشت از تاریخ ۱۶ مرداد ۹۷، متولد ۱۳۴۶، اهل و ساکن تهران، مدیرعامل شرکت دلفا همراه پرداز شرق، متاهل و فوق‌دیپلم متهم به اخلال‌ در نظام توزیع نیازمندی‌های عمومی مردم از طریق گرانفروشی به صورت کلان با تحصیل وجه.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران

قاضی این جلسه پس از قرائت کیفرخواست متهمین، ختم جلسه را اعلام - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر شیرگاه استان مازندران - کرد و تاکید داشت که در جلسه بعدی، بررسی اتهامات تک تک متهمان به همراه وکلایشان برگزار خواهد شد، جلسه‌ای که قرار است زمان آن متعاقبا اعلام شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone