🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  3. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در فر یا اجاق های برقی یا هر وسیله برقی دیگر سیب در برد های الکترونیکی و اسیب در سیم ها و اتصالات ممکن است باعث پریدن فیوز شود.
  5. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44412.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مچ بند هوشمندی که می تواند از شما در برابر آفتاب سوختگی محافظت کند

سوختگی پوست زیر نور شدید آفتاب خود معضل بسیار بزرگی است اما خطر ابتلا به سرطان پوست مسئله ایست که نمی توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. حال کمپانی «Netatmo» که اخیراً موفق ...

سوختگی پوست - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - زیر نور شدید آفتاب خود معضل بسیار بزرگی است اما خطر ابتلا به سرطان پوست مسئله ایست که نمی توان به - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - راحتی از کنار آن عبور کرد. حال کمپانی «Netatmo» که اخیراً موفق شده با به کارگیری سنسورهای هوشمند در محصولاتی با طراحی های جذاب، شهرتی برای خود دست و پا کند از مچ بند تازه ای رونمایی کرده که از کاربر در برابر نور - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خورشید محافظت می کند.

مچ بند هوشمند مورد اشاره که کمپانی سازنده نام «June» را برای آن در نظر گرفته با همکاری شرکت های معتبر حوزه مد نظیر «Louis Vuitton» و «Harry - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - Winston» توسعه یافته است.

این مچ بند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - تشعشعات - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - خورشید را اندازه گیری می کند

گفتنی است «June» دارای حسگری شبیه به الماس بوده که می تواند میزان قرار گرفتن شما در معرض تشعشعات خورشید را اندازه گیری کند. با وجود آنکه - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - محصول مورد بحث دارای نمایشگری مجزا نیست اما همگام سازی آن با یک اپلیکیشن iOS می تواند به کاربر اطلاع دهد که چه میزان نور خورشید به پوست او تابیده شده است. همچنین نرم افزار مذکور کاربر را آگاه می کند که از چه کرم ضد آفتابی و - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - با کدام درجه SPF استفاده کند و آیا نیازی به پوشیدن عینک آفتابی یا کلاه خواهد بود یا خیر.

ناگفته نماند - تعمیرات اجاق گاز و فر آلیش در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که در سه دهه اخیر سرطان پوست به اندازه مجموع دیگر سرطان ها قربانی گرفته و از همین رو استفاده از محصولات اینچنینی به نظر ضروری می رسد. لازم به ذکر است که مچ بند هوشمند مذکور هم اکنون با قیمت 99 دلار در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone