🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44405.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

آینده خانه هوشمند و ارتباط احتمالی محصولات سامسونگ و ال جی

در حالی که تعداد محصولات مبتنی بر خانه هوشمند در سال های اخیر به صورت تصاعدی در حال افزایش است اما طریق برقراری ارتباط میان آنها کماکان نیاز به بهبودهای گسترده ای دارد. حالا گزارشاتی ...

در حالی که تعداد محصولات مبتنی بر خانه هوشمند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در سال های اخیر به صورت تصاعدی در حال افزایش است اما طریق برقراری ارتباط میان آنها کماکان نیاز به بهبودهای گسترده ای دارد. حالا گزارشاتی نقل شده اند که نشان می دهند سامسونگ و ال - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - جی در صدد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توسعه محصولاتی هستند که از این حیث با برتری هایی همراه هستند.

گفتنی است خبرگزاری Korea Herald به نقل از منابع خبری ناشناس عنوان کرده است که دو کمپانی کره ای در آینده ای نزدیک گجت هایی را تولید می کنند که دارای تأییدیه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - «بنیاد ارتباطات آزاد» (Open Connectivity Foundation) است.

دو کمپانی درصدد هستند تا محصولات خود را همراه با تأیدیه «بنیاد ارتباطات آزاد» عرضه کنند

اما شاید بپرسید هدف از تشیکل این نهاد چیست؟ در واقع «بنیاد ارتباطات آزاد» روی استانداردهای لازم برای برقراری ارتباط آزادانه میان محصولات برندهای مختلف نظارت کرده و آنها را توسعه می دهد. همچنین باید اشاره کرد با وجود آنکه از تشکیل نهاد مذکور مدت زمان زیادی نمی گذرد اما تاکنون بیش از 300 کمپانی از جمله سامسونگ، ال جی، اینتل، مایکروسافت و کوالکام به عضویت آن در آمده اند.

لازم به ذکر است که منابع خبری فوق عنوان کرده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اند - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - هم اکنون محصولاتی چون - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کولرهای گازی، یخچال ها و حتی تازه ترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 دارای تأییدیه OCF هستند. علاوه بر آن اعلام شده است که کمپانی مذکور در صدد است تا در آینده طیف محصولات دارای استانداردهای لازم «بنیاد ارتباطات آزاد» را گسترش - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - داده و رقیب آنها یعنی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شرکت ال جی هم تدابیری مشابه را در پیش خواهد گرفت.

چنانچه خبر فوق صحت داشته باشد، در آینده ای نزدیک کاربران قادر خواهد بود تا محصولات ال جی را با گجت های سامسونگ کنترل کنند و یا بالعکس. به عنوان - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مثال می توان از طریق تلویزیون های سامسونگ، فضای داخلی یخچال های ال جی را مشاهده نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone