🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش رله در فر گازی چیست؟
    پاسخ: رله یا همان برد رله وظیفه کنترل ولتاژ در المنت است.
  2. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: خرابی یا انسداد سوراخ های ورودی گاز، خرابی چراغ راهنما یا سوئیچ احتراق، ترموستات و ... میتواند باعث روشن نشدن اجاق گاز و فر شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44411.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به موشک ذوالفقار و فناوری موشک های بالستیک زمین به زمین ایران

در پاسخ به عملیات تروریستی هفدهم خرداد در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) که به شهادت 18 تن از هموطنان و مجروح شدن تعدادی دیگر انجامید، شب گذشته نیروهای سپاه پاسداران انقلاب ...

در پاسخ به عملیات تروریستی هفدهم خرداد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام خمینی (ره) که به شهادت 18 تن - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - از هموطنان و مجروح شدن تعدادی دیگر انجامید، شب گذشته نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - حمله موشکی به دیرالزور در سوریه، یکی از مراکز اصلی فرماندهی تروریست ها در شرق این کشور را هدف قرار دادند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

«سردار - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - رمضان شریف» سخنگوی سپاه پاسداران، این عملیات را کاملاً موفقیت آمیز توصیف کرد و اظهار داشت ضربات قابل توجهی به نفرات گروه های تروریستی و تجهیزات و امکانات آنها وارد آمده است.

طبق اظهارات سردار شریف، در این عملیات از شش فروند موشک میان برد قدرتمند به نام «ذوالفقار» با برد 650 تا 700 کیلومتر استفاده شده است. موشک ها با پرتاب از پایگاه های موشکی در دو استان کرمانشاه و کردستان، به طور دقیق به اهداف مورد نظر در سوریه اصابت کرده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این حمله را کاملاً محدود و نمونه کوچکی از قدرت دفاعی و تهاجمی ایران دانست که - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - در حال حاضر یکی از برترین کشورهای جهان در زمینه فناوری موشکی به شمار می رود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

در ادامه مروری کوتاه خواهیم داشت به برخی از پیشرفته ترین موشک های بالستیک زمین به زمین که توسط متخصصین داخلی طراحی و ساخته شده اند.

ذوالفقار

موشک ذوالفقار یکی از موشک های بالستیک زمین به - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - زمین با سوخت جامد، تاکتیکی و نقطه زن با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - متوسط و دارای قابلیت ضد جمینگ است، یعنی با استفاده از سیگنال های الکترونیکی از مسیر خود منحرف نمی شود. این موشک برای نخستین بار در مراسم رژه نیروهای مسلح در بندرعباس رونمایی شده بود.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

از جمله ویژگی های برجسته این موشک می توان به سکوی پرتاب متحرک، رادار گریزی، قابلیت نقطه زنی و سبک بودن آن اشاره کرد که با حالت پرتاب مایل، اهداف خود را تا فاصله 700 کیلومتری منهدم می سازد.

سجیل

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

سجیل نخستین موشک زمین به زمین دوربرد دومرحله ای با سوخت جامد در کشور است. این موشک با برد عملیاتی 2000 الی 2500 کیلومتر، در سال 1387 رونمایی شد. از ویژگی های برجسته این موشک بالستیک می توان به دقت بالا در اصابت به هدف، زمان بسیار کوتاه آماده سازی - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - عملیاتی شدن سامانه پرتاب، زمان بسیار کوتاه انتقال سایت پس از شلیک، لانچر متحرک و شتاب بسیار بالا اشاره کرد.

شهاب 3

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

شهاب 3 یکی از بهترین موشک های بالستیک ایران محسوب می شود که برد آن در مدل های نهایی به 2500 کیلومتر می رسد. مدل های جدید این موشک از موتور تک مرحله ای با سوخت جامد برخوردارند که می توانند بین 700 تا 1200 کیلوگرم کلاهک را با خود حمل نمایند. شهاب 3 به سامانه GPS مجهز است و می تواند در - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - صورت نیاز، مسیر خود را پس از پرتاب تغییر دهد.

قدر 110

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

این موشک با - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - برد 2500 الی 3000 کیلومتر، در واقع مدل بهسازی شده شهاب 3 به شمار می رود که در زمانی کمتر از 30 ثانیه نصب و آماده پرتاب می شود. - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - قدر یکی از سریع ترین موشک های دنیاست و به راحتی از سد تمامی سیستم های راداری و ضد موشکی عبور می کند.

عماد

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

عماد نخستین موشک بالستیک دوربرد ایران است که قابلیت هدایت و کنترل تا لحظه اصابت به هدف را دارد. برد این موشک در حدود 2500 کیلومتر عنوان شده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و درصد خطای بسیار کمتری نسبت به شهاب 3 دارد. در این موشک از سامانه هدایت شونده جدیدی استفاده شده که قادر به کنترل 4 سطح آیرودینامیکی و پروازهای فراتر از جو زمین است، و پس از تنظیم مسیر دوباره وارد جو زمین شده و به هدف اصابت می کند.

فجر 3

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

فجر 3 یکی از موشک های بالستیک میان برد با برد نهایی نامشخص (بیشتر از 2000 کیلومتر) است که توانایی رادارگریزی را داشته و می تواند به طور مستقل چندین هدف را مورد اصابت قرار دهد. این موشک می تواند سه کلاهک را حمل کند که هرکدام از آنها قابلیت هدایت به سمت یک هدف مشخص را - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - دارند.

عاشورا

موشک عاشورا با برد بیش از 2000 کیلومتر، یکی از دستاوردهای وزارت دفاع ایران ایران به شمار می رود که از سوخت جامد بهره می گیرد و به همین دلیل، زمان آماده سازی کمتر و دقت بسیار بیشتری نسبت به شهاب 3 دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی

گفتنیست صحبت هایی در مورد موشک های دوربرد شهاب 4، - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شهاب 5 و موشک قاره پیمای شهاب 6 با برد حدود 5500 الی 6200 کیلومتری نیز وجود دارد که اگرچه توسط منابع رسمی تأیید نشده، اما با توجه به توان طراحی و تولید نظامی کشورمان، توسعه آنها دور از ذهن نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone