🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن شعله در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای اجاق گاز و فر ضروری است؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  3. سوال: بوی گاز در آشپزخانه من به چه دلیل است؟
    پاسخ: نشتی گاز در آشپز خانه به طور کلی از اجاق گاز یا فر و یا لواز گازی شما می باشد.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44417.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

سرقت اطلاعات بانکی از طریق بدافزاری با توانایی خواندن کارت های مغناطیسی

این روزها همه مردم حداقل یک کارت بانکی در اختیار دارند که خریدها و پرداخت های خود را با آن انجام می دهند. در اکثر کارت های موجود، اطلاعات دیجیتالی در نوار مغناطیسی (نوار مشکی ...

این روزها همه مردم حداقل یک کارت بانکی در اختیار دارند که خریدها و پرداخت های خود را با آن انجام می دهند. در اکثر کارت های موجود، اطلاعات دیجیتالی در نوار مغناطیسی (نوار مشکی رنگ پشت کارت) ذخیره شده و هنگام - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - دستگاه کارتخوان یا خودپرداز، خوانده می شوند.

حالا خبر می رسد هکرها موفق شده اند با توسعه یک بدافزار و نصب آن روی پایانه های خرید فروشگاه های زنجیره ای لباس «Buckle» در آمریکا، اطلاعات کارت های بانکی مشتریان را به سرقت ببرند. جالب است بدانید که بدافزار مذکور به مدت 6 ماه از ابتدای آبان سال گذشته تا پایان فروردین امسال بدون جلب توجه روی سیستم های فروشگاه ها حضور داشته است.

هکرها با خوانش کارت های مغناطیسی، اطلاعات حساب افراد را به سرقت می برند

هکرها با استفاده از روش تازه و خوانش نوارهای مغناطیسی توسط بدافزار، اطلاعات حساب - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بانکی از قبیل نام صاحب حساب، شماره و تاریخ انقضای کارت را به دست آورده اند؛ اما هنوز معلوم نیست چند نفر - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قربانی این حمله سایبری شده و چرا سارقان - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - هنوز از اطلاعات به دست آمده سوء استفاده نکرده اند.

ماجرای مورد اشاره - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مشکلات امنیتی کارت های مغناطیسی را یک بار دیگر به همگان ثابت کرد - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - و نشان داد هکرها می توانند به راحتی و بدون شناسایی شدن، اطلاعات بانکی افراد را از طریق کارت های مذکور به دست آورند.

نکته بسیار مهم اینجاست که اکثر بانک های کشور ما نیز از همین فناوری در کارت های خود استفاده - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - می کنند و تکنولوژی های ایمن تری مانند چیپ های ارتباطی و NFC هنوز در بانک های  ایرانی فراگیر نشده اند.

اتفاق اخیر می تواند - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - زنگ خطری برای بانک ها و مؤسسات مالی در سراسر دنیا باشد و - تعمیرات اجاق گاز و فر آریستون در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این سازمان ها باید سیستم های امنیتی و ارتباطی خود را بیش از پیش مورد تقویت و ارتقا قرار دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone