🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  2. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت صدای وز وز و صدای باد در شعله اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  5. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44413.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک یک قدم به توسعه شبکه زیرزمینی حمل و نقل در لس آنجلس نزدیک تر شد

اوایل اردیبهشت ماه امسال بود که نخستین ویدئوی منتشر شده از ایده تونل های زیرزمینی و حمل و نقل توسط ماژول های خودران را در دیجیاتو مشاهده کردید؛ طرح بلندپروازانه «ایلان ماسک» که برای حل ...

اوایل اردیبهشت ماه امسال بود که نخستین ویدئوی منتشر شده از ایده تونل های زیرزمینی و حمل و نقل توسط ماژول های خودران را در دیجیاتو مشاهده کردید؛ طرح بلندپروازانه «ایلان ماسک» که برای حل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مشکل ترافیک ابر شهرهای امروزی تعریف شده و «کمپانی حفاری» او حتی دستگاه حفر تونل مخصوص به خود را نیز طراحی کرده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

حال به نظر می رسد کارآفرین مورد بحث موفق شده نخستین مشتری را برای سیستم حمل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و نقل زیرزمینی خود پیدا کند. آقای ماسک می گوید مذاکرات امیدوار کننده ای با شهردار لس آنجلس درباره کمپانی حفاری خود داشته و قرار است از فناوری این شرکت، در توسعه یک شبکه زیرزمینی بزرگ برای حمل و نقل اتومبیل، دوچرخه و عابرین پیاده استفاده شود.

البته از روند مذاکرات اطلاعی در دست نیست اما آقای «اِریک گارسِتی» شهردار لس آنجلس، دیدگاه مثبتی نسبت به ایده شبکه حمل و نقل زیرزمینی دارد و حتی در یکی از مصاحبه های اخیر خود نیز به صورت ضمنی به آن اشاره کرده است.

دشوارترین بخش کار، کسب مجوزهای قانونی است

از طرف دیگر به نظر ایلان ماسک، توسعه فناوری بخش آسان کار بوده و این مجوزهای قانونی هستند که به احتمال زیاد برای کمپانی حفاری دردسر ساز خواهند شد. چرا که مسلماً شرکت مذکور برای حفر شبکه وسیعی از تونل ها در زیر شهری مانند لس آنجلس، نیاز به کسب اجازه نامه های بسیاری از سازمان های مسئول خواهد داشت.

لازم به ذکر است که مذاکرات فعلاً در مراحل ابتدایی خود هستند اما با توجه به شرایط لس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنجلس و وابستگی آن به حمل و نقل خودرویی، و همچنین ترافیک های سنگین و بدنام این شهر، احتمال پذیرفته شدن فناوری جدید - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ایلان ماسک چندان دور از انتظار نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone