🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  2. سوال: آیا ممکن هست تعمیرات در منزل انجام شود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما با توجه به ایراد دستگاه شما و همچنین ایراد های معمول قطعات دستگاه را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: بابت تعمیر اجاق گاز یا فر چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل خاموش نشدن شعله فر می توان به خرابی ترموکوپل، ولوم ها، شیر گاز و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44419.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

این قایق های رَفتینگ واژگون نمی شوند [تماشا کنید]

قایقرانی در آبهای خروشان یا «رَفتینگ» یکی از ورزش های هیجان انگیز و صد البته پرخطری است که سالانه عده زیادی از ماجراجویان را به رودخانه های پرآب می کشاند. اصلی ترین خطر ورزش رَفتینگ، ...

قایقرانی در آبهای خروشان یا «رَفتینگ» یکی از ورزش های هیجان انگیز و صد البته پرخطری است که سالانه عده زیادی از ماجراجویان را به رودخانه های پرآب می کشاند. اصلی ترین خطر ورزش رَفتینگ، واژگونی قایق ها و پرت شدن ورزشکاران به میان امواج سهمگینی است که آنها را به سنگ ها و صخره های رودخانه می کوبند.

حالا یک کمپانی لس آنجلسی قصد دارد با بهره گیری از طراحی های نوآورانه، ایمنی و پایداری را - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در رَفتینگ افزایش دهد. آقای «دَرِن وانسیل» مدیر عامل - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شرکت «Creature Craft» قایقی را معرفی کرده که چالاکی، پایداری، ایمنی و دوام بالا را یکجا ارائه می کند.

قایق های Creature Craft ساختار چند - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - محفظه ای دارند

محصول مورد بحث، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یک قایق چند محفظه ای بادی است که در برخورد با سنگ ها، صخره ها و درخت ها (مهمترین عوامل آسیب به قایق) مقاومت بالایی داشته و در صورت بروز نشتی در یکی از محفظه ها، قایق به راحتی به راه خود ادامه خواهد داد.

ویژگی دیگر قایق های Creature Craft، یک سیستم نگه دارنده مانند کمربند ایمنی است که به ران پا متصل شده و قایقرانان را از سقوط در آب حفظ می کند. جالب است بدانید که کمپانی مذکور این سیستم - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - را ثبت کرده و پتنت آن را نیز در - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اختیار دارد.

همانطور که در ویدئو مشاهده می کنید، طراحی خاص قایق های مورد بحث از واژگونی آنها جلوگیری کرده و حالت - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قفسه مانند بدنه نیز، تا حد زیادی به ایمنی سرنشینان کمک می کند.

قایق های Creature Craft برای رَفتینگ حرفه ای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ساخته شده اند و - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - قیمت قابل توجهی هم دارند. مبلغ پرداختی برای خرید هر دستگاه قایق از 4995 دلار شروع شده و بسته به مدل، تا 15500 دلار نیز می رسد.

لازم به ذکر است که همراه هر قایق دو ردیف محافظ پا، 4 عدد پارو - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و یک ساک مخصوص ضد آب نیز به مشتریان داده می شود و تمام مدل ها نیز از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گارانتی سه ساله بهره - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مند خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهرپوی نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام سایت ***** اجاق گاز و فر هاردستون Triton Double WS شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone