🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44397.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

طرح مفهومی موبایل Xperia Edge، تمام آن چیزی است که از سونی انتظار داریم

اوایل امسال، کمپانی سونی با معرفی پرچمدار Xperia XZ Premium بسیاری از طرفداران خود را هیجان زده کرد، اما اگر منتظر هستید تا ژاپنی ها از موبایلی دیگر رونمایی کنند، شاید بد نباشد که نگاهی ...

اوایل امسال، کمپانی سونی با معرفی پرچمدار Xperia XZ Premium بسیاری از طرفداران خود را هیجان زده کرد، اما اگر منتظر هستید تا ژاپنی ها از موبایلی دیگر رونمایی کنند، شاید بد نباشد که نگاهی به این - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - طرح مفهومی بیندازید. کانالی در یوتوب به نام «Concept Creator» طرحی مفهومی از موبایلی به نام Xperia Edge منتشر کرده که بسیار جالب توجه به نظر می رسد. گفتنی است این موبایل توسط اشخاص ثالث طراحی شده و هیچ ارتباطی به موبایلی جدید از طرف سونی ندارد.

طراح دستگاه، موبایلی را متصور شده که از فلز و شیشه ساخته شده و به دوربینی دوگانه در پشت تجهیز گشته است که چیدمانی عمودی دارد؛ علاوه بر این، لوگوی کمپانی هم روی پنل پشتی به چشم می خورد. این منبع همچنین 5 رنگ مختلف آبی، مشکی، نقره ای، قرمز و رز گلد را در ویدیویی که پایین تر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قرار گرفته به نمایش در آورده است.

در دو طرف نمایشگر، حاشیه ای به چشم نمی خورد و ضمناً شاهد خمیدگی جذابی نیز در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این دو بخش هستیم؛ با این همه، حاشیه های بالا و پایین نمایشگر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همچنان به قوت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خود باقی هستند اما فضای کمتری نسبت به XZ پریمیوم اشغال کرده اند. در زمینه سخت افزار، طراح دستگاه، موبایلی را ترسیم کرده که از نمایشگر 4K HDR AMOLED بهره می برد و دوربین اصلی آن قادر به ضبط ویدیوهای سوپر اسلو موشن است. چیپست اسنپدرگون 845، شش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی هم از دیگر مشخصات هستند.

طراح دستگاه صحبتی درباره ابعاد موبایل یا نمایشگر به میان نیاورده، اما هرچه نباشد این صرفاً دیوایس مفهومی است که با اندکی خلاقیت طراحی شده است. در هر صورت، جالب است که ببینیم سونی برای سال آینده میلادی چه موبایلی در نظر گرفته و تا چه میزان به این طرح شباهت دارد. اگر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - سونی واقعاً چنین موبایلی طراحی کند، مطمئناً عقب ماندگی خود از رقبا را تا حد زیادی جبران خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone