🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44404.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Smart Drawer؛ راهی آسان برای دسترسی به برنامه ها

معمولا یکی از آسان ترین راه ها برای دسترسی به وسیله ها یا موضوعات مختلف، دسته بندی آن ها است. با وجود اینکه خود تلفن های هوشمند دارای قابلیت ساخت پوشه های گوناگون و مرتب ...

معمولا یکی از آسان ترین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - راه ها برای دسترسی به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - وسیله ها یا موضوعات مختلف، دسته بندی آن ها است. با وجود اینکه خود تلفن های هوشمند دارای قابلیت ساخت پوشه های گوناگون و مرتب نمودن اپلیکیشن ها هستند اما متاسفانه به علت محدودیت های موجود، شاید این ویژگی پیش فرض در موبایل ها خیلی نتواند کار شما را راه بیاندازد.

برای حل مسئله بالا، دارندگان اسمارت فون ها معمولا رو - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به برنامه هایی می آورند که می توانند امکانات بیشتری برای دسته بندی اپ ها به شما هدیه داده و خیلی ساده تر از چیزی که فکر می کنید دسترسی کاربران به آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ها - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ممکن می سازد. Smart Drawer از آن دست برنامه های معروفی است که می تواند این امکان را برایتان فراهم می کند.

اپلیکیشنی ساخته شده توسط تیم Smart Launcher Team که قبلا توانایی هایشان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را با Smart Launcher نشان داده بودند. بنابراین اگر به دنبال راهی آسان برای دسترسی به برنامه های خود هستید پیشنهاد می کنیم با ما و معرفی برنامه Smart Drawer همراه باشید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی
Smart Drawer روی تمام لانچرها اجرا می شود.

بعد از نصب اپ و رفتن به منوی آن، شاهد چندین دسته بندی پیش فرض هستید که بی شباهت به رابط کاربری Smart Launcher نیست. این دسته ها هم شامل شش بخش Communication [برنامه های ارتباطی]، اینترنت، بازی ها، مدیا، Utility و Preference می شوند.

با وجود اینکه خود Smart Drawer با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توجه به کارایی برنامه هایتان اقدام به گذاشتن آن ها در - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قسمت های - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مختلف می کند اما ممکن است بعضی از اپلیکیشن ها به درستی تشخیص داده نشده و به بخش Utility [اپ های سودمند] بروند. شما اینجا می توانید با کلیک روی آیکون برنامه ای که می خواهید، آن را به هر بخشی که خواستید بفرستید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

در حالت کلی شاید مهمترین المان Smart Drawer همین دسته بندی دقیق اپ ها و دسترسی ساده به آن ها باشد اما اینجا شاهد امکانات بیشتری هم هستیم که توانسته اند ارزش این برنامه را افزایش بدهند. با رفتن به بخش Preference [آیکون سه نقطه در گوشه سمت راست] می توانید ویژگی هایی که گفتیم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - را ببینیم.

توانایی عوض کردن تم موبایل، تغییر فونت، پنهان کردن برنامه هایی که می خواهید یا ویرایش آیکون ها همگی از جمله - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قابلیت هایی هستند که این قسمت برای کاربران فراهم می - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - سازد. بنابراین اگر خواهان شخصی سازی دسته بندی ها و زیباتر کردن آن ها به دلخواه خود را دارید، Preference می تواند به خوبی نیازهایتان را بر طرف کند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

فقط این نکته را اضافه کنیم که بعضی از قابلیت های Smart Drawer همانند اضافه کردن بخش به دسته بندی ها رایگان نبوده و باید به خرید نسخه کامل روی بیاورید. هماگونه که ابتدای مطلب هم - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - اشاره کردیم، Smart Drawer راهی ساده تر برای دسترسی به اپلیکیشن ها بوده و در صورتی که خیلی به این مسئله اهمیت می دهید دست به دانلود آن بزنید.

چون شاید ساخته Smart Launcher Team با شخصی سازی های جالبش رنگ دیگری به برنامه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - های شما بدهد اما همان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - ساخت پوشه هم به نوعی می تواند کار شما را راه انداخته - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و نیازتان به چنین اپلیکیشن هایی را از بین ببرد. Smart Drawer را همین الان می توانید از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کنید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی

Smart Drawer

سازنده: Smart Launcher Team قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.8 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone