🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه جاروبرقی مفید است.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  5. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44410.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

توییتر برخی حساب های کاربری دولت ونزوئلا را مسدود کرد

چنانچه پیگیر اخبار بوده باشید حتماً مطلع هستید که اخیراً حساب کاربری توییتر متعلق به شبکه الجزیره برای لحظاتی به حالت تعلیق در آمده و سپس تعداد دنبال کنندگان آن با کاهشی قابل توجه رو به ...

چنانچه پیگیر اخبار بوده باشید حتماً مطلع هستید که اخیراً حساب کاربری توییتر متعلق به شبکه الجزیره برای لحظاتی به حالت تعلیق در آمده و سپس تعداد دنبال کنندگان آن با کاهشی قابل توجه رو به رو شده است. هم اکنون خبرهای تازه نشان می دهند که این شبکه اجتماعی در ونزوئلا هم - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دست به اقدامی مشابه زده و برخی حساب های کاربری مرتبط با دولت را مسدود کرده که همین امر خشم مادورو، رئیس جمهور این کشور را در پی داشته است.

گفتنی است مادورو در سخنرانی اش اذعان داشته که «توییتر 180 اکانت مرتبط با دولت را بلاک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده که از جمله آنها می توان به حساب کاربری ایستگاه های تلویزیونی و رادیویی واقع در کاخ ریاست جمهوری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اشاره کرد.»

توییتر حدود 180 حساب کاربری مرتبط با دولت ونزوئلا را بلاک کرده است

اما باید گفت با وجود اقدامات صورت گرفته توسط توییتر، رئیس جمهور ونزوئلا - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهان تحریم توییتر نبوده و عنوان کرده که «مبارزه بر سر رسانه اجتماعی» بسیار مهم است. او تأکید کرده که دولت ونزوئلا با ایجاد ده هزار یا حتی تعداد بیشتری اکانت جدید، اقدام  کمپانی آمریکایی برای مسدود کردن هزاران - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اکانت توییتر در این کشور را جبران - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خواهد کرد.

لازم به ذکر است شبکه اجتماعی مورد بحث معمولاً حساب های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کاربری را به دلایل مختلفی اعم از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ترویج - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - خشونت، هرزنامه ها یا مسائل امنیتی مسدود می کند اما هنوز مشخص نیست که دلیل بلاک کردن اکانت های دولت ونزوئلا توسط توییتر چه بوده و آیا این مسئله همیشگی است یا موقتی خواهد بود.

اما لازم است اشاره شود که بدون شک مسدود ساختن تعداد زیادی اکانت های مرتبط با مقامات و رسانه های دولتی، امری معمول نبوده و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - احتمالاً نقضی آشکار در قوانین توییتر به دست این حساب های کاربری صورت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گرفته است. با این حال مشخص نیست که هدف شبکه اجتماعی مذکور از این اقدامات چه بوده و در نهایت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به کجا ختم خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone