🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44402.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

شرکت مادر وردپرس دفتر اصلی خود را تعطیل کرد، چون کارکنانش سر کار نمی آیند

شرکت Automattic که در سال 2005 تأسیس شد و پلتفرم مدیریت محتوای محبوب وردپرس (WordPress) را در اختیار جهانیان قرار داد، در اقدامی جالب تصمیم گرفته دفتر کار اصلی خود در سان فرانسیسکو را به ...

شرکت Automattic که در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سال 2005 تأسیس شد و پلتفرم مدیریت محتوای محبوب وردپرس (WordPress) را در اختیار جهانیان قرار داد، در اقدامی جالب تصمیم گرفته دفتر کار اصلی خود در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سان فرانسیسکو را به فروش برساند. کارکنان این مجموعه پس از فروش دفتر کار، می توانند به صورت تمام وقت از منزل، کافی شاپ یا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هر مکانی که دوست داشته باشند، مشغول به کار شوند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

البته در واقع تغییری در روند کاری آنها به وجود نمی آید، چون کارکنان Automattic پیش از این هم در محل شرکت حضور نمی یافتند. «مت مولنوگ» مدیرعامل این کمپانی می گوید دفتر کار بزرگ و زیبای آنها عمدتاً خالی و بلا استفاده بود، بنابراین تصمیم گرفت تا دارایی های شرکت را به شکل بهتری هزینه کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی
مت مولنوگ مدیرعامل Automattic

«مارک آرمسترانگ» سخنگوی Automattic می گوید:

این کمپانی از همان آغاز کار هم ساختاری پراکنده و توزیع شده داشت، بنابراین دفتر سان فرانسیسکو به عنوان محیط کار اجباری مطرح نبوده و بیشتر به عنوان محل برگزاری جلسات استفاده می شد.

جالب است بدانید در بین 550 کارمند شرکت فوق، فقط 30 نفر آنها در منطقه Bay - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Area در سان فرانسیسکو زندگی می کنند و مابقی آنها در بیش از 50 کشور جهان به فعالیت مشغولند. در واقع این شرکت به خاطر همین رویکرد دورکاری معروف شده.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

کارمندان Automattic وسایل مورد نیاز برای کار در منزل را با هزینه شرکت خریداری می کنند، جلسات به صورت آنلاین برگزار می شود، ارتباطات از طریق چت روم ها برقرار می گردد، و زمانی که به ملاقات حضوری نیاز باشد، هزینه رفت و آمد توسط شرکت پرداخت خواهد شد.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

با این حال دفتر 1300 متر مربعی آنها در سن فرانسیسکو تا به امروز برپا بوده، اما از آنجا که بیشتر اوقات نهایتاً 5 کارمند در آن حضور می یافتند، مدیرعامل این کمپانی تصمیم گرفته تا این مکان فیزیکی را به فروش برساند و به یکی از نخستین شرکت های کاملاً غیر متمرکز در جهان بدل شود.

در ادامه می توانید تصاویر بیشتری را از این دفتر کار زیبا مشاهده کنید:

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone