🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل حساسیت بالا به جریان گاز دارد در مواقعی که دستگاه شما نشت گاز داشته باشد وارد عمل شده و جریان گاز را قطع می کند.
  2. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: به طور کلی سر و صدای شعله به دولیل ایجاد می شود: به هم ریختن تنظیمات نسبت هوا به گاز و یا وجود ذرات غذا در آن.
  3. سوال: دلیل کامل و یکنواخت پخته نشدن غذا در فر چیست؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: چرا شعله اجاق گاز من دود می کند؟
    پاسخ: شعله ها در هنگام بد سوختن ممکن است دود کنند که از عوامل آن میتوان به گرفتگی خروجی ها، وجود چربی و ذرات و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44414.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان آداب معاشرت اجتماعی را به ربات ها یاد می دهند

انسان ها می دانند که در کتابخانه عمومی باید موبایلشان را روی حالت بیصدا قرار دهند و در صورت دریافت کمک از دیگران، تشکر کنند. حال محققین قصد دارند ربات ها را نیز با چنین آداب ...

انسان ها می دانند که در کتابخانه - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - عمومی باید موبایلشان را روی حالت بیصدا - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قرار دهند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و در صورت دریافت کمک از دیگران، تشکر کنند. حال محققین قصد دارند ربات ها را نیز با چنین آداب معاشرت اجتماعی آشنا سازند.

پژوهشگران معتقدند ماشین ها - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با یادگیری هنجارهای اجتماعی، ارتباط بهتری را با انسان برقرار می سازند. مراحل اولیه این پروژه به تازگی توسط تیم تحقیقاتی دانشگاهی با حمایت مالی آژانس پروژه های تحقیقاتی پیشرفته دفاعی آمریکا (DARPA) به پایان رسیده است.

هدف نهایی دانشمندان، توسعه ربات هایی است که به صورت شهودی رفتار مناسب را انتخاب کنند

محققین برای اجرای این ایده، نحوه تشخیص هنجارهای اجتماعی توسط انسان و واکنش به آنها را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مطالعه کرده و نوعی الگوریتم یادگیری ماشین - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توسعه دادند که امکان آموختن این آداب را با استنتاج از داده های انسانی برای - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ربات فراهم - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می سازد. به گفته این تیم، سیستم مورد بحث در نهایت به توسعه سامانه ای مبتنی بر هوش مصنوعی می پردازد که بر اساس آن، - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ربات ها به صورت شهودی نحوه رفتار در شرایط مختلف را بر می گزینند، یعنی همان کاری که انسان ها انجام می دهند.

دکتر رضا قنادان، یکی از مدیران DARPA می گوید:

اگر بخواهیم همزیستی مسالمت آمیزی با ربات ها، ماشین های - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خودران و دستیارهای هوشمند دیجیتالی در آینده داشته باشیم، که هدفمان نیز همین است، باید آنها را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به گونه ای طراحی کنیم که هنجارها و اصول اجتماعی ما را رعایت کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

انسان ها - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از کودکی با آداب اجتماعی آشنا می شوند و از آنجا که شبکه ای پیچیده از این هنجارها در جامعه وجود دارد، یادگیری موارد جدید نیز به راحتی برای بشر میسر است. قنادان می گوید:

ما کاملاً با این موارد آشنا هستیم، چون افراد نرمال به سرعت تخطی از نُرم ها را - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تشخیص می دهند. عدم قطعیت ذاتی در این نوع داده ها باعث می شود تا آموزش ماشین بر اساس آنها با دشواری بسیار زیادی همراه باشد.

گفتنیست تیم مورد بحث تا به امروز توانسته با موفقیت چارچوب سامانه یادگیری ماشین را توسعه دهد، اما هنوز راه درازی در پیش دارد و یکی از حیاتی ترین گام ها در این مسیر، توسعه رباتی است که ظرفیت یادگیری، بازنمایی، فعالسازی و به اجرا درآوردن مجموعه وسیعی از هنجارها را داشته باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone