🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  2. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند بلبرینگ موتور، برد، سیم کشی و... میتواند باعث کارنکردن جاروبرقی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44408.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ایستگاه های شارژ SkyX، بُرد پهپادهای این کمپانی را به شکل نامحدود افزایش می دهد

پهپادهای ساخته شده توسط کمپانی کانادایی SkyX احتمالاً از این پس دیگر لازم نیست هیچوقت به خانه برگردند؛ چرا که این کمپانی اخیراً از xStation، پلتفرم هایی برای شارژ از راه دور رونمایی کرده که ...

پهپادهای ساخته شده توسط کمپانی کانادایی SkyX احتمالاً از این پس دیگر لازم نیست هیچوقت به خانه - تعمیرات جارو برقی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - برگردند؛ چرا که این کمپانی اخیراً از xStation، پلتفرم هایی برای شارژ از راه دور رونمایی کرده که به پهپادها اجازه می دهد هنگام پرواز، از یک ایستگاه به ایستگاهی دیگر بروند. - تعمیرات جارو برقی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این ایستگاه ها به صورت تئوری می توانند بُرد پهپادهای SkyX را به شکلی تقریباً نامحدودی افزایش دهد.

ایستگاه های شارژ جدید SkyX قرار است برای پهپادهای SkyOne مورد استفاده قرار گیرد؛ وسائل نقلیه بدون سرنشینی که مانند بالگرد از روی زمین بلند شده و مانند هواپیما به پرواز در می آیند. این پهپادهای عمود پرواز، برای دیده بانی از راه دور زیرساخت هایی مانند خطوط لوله نفت و گاز کاربرد دارند.

SkyOne از همین حالا توانسته با یک بار شارژ، مسافت تحسین برانگیز 99 کیلومتر را بپیماید؛ اما بدیهی است که این مسافت در صورت لزوم به بازگشت به پایگاه و شارژ مجدد - تعمیرات جارو برقی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نصف می شود. حالا با - تعمیرات جارو برقی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ساخت ایستگاه های - تعمیرات جارو برقی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - xStation، کمپانی SkyX امید دارد که پهپادهای خود را به صورت نامحدود روی آسمان نگه دارد و برای تحقق این مهم، سیستمی عاملی برای دیوایس هایش طراحی - تعمیرات جارو برقی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کرده که میزان باتری را اعلام و پهپاد را به صورت خودکار به نزدیک ترین ایستگاه شارژ هدایت می کنند.

SkyX می گوید که پلتفرم هایش به - تعمیرات جارو برقی در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - گونه ای ساخته شده اند که طول عمر بالایی داشته باشند و هر ایستگاه، می تواند به مدت 10 سال مورد استفاده قرار گیرد. بعد از اتمام «پروژه ای بزرگ»، SkyX قصد دارد نصب و راه اندازی xStation ها را از ماه جولای آتی آغاز کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone