🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ولوم ها و صفحه نمایش اجاق گاز و فر داغ می شوند؟
    پاسخ: ولوم ها یا قسمت ها مختلف گاز که مرتبط با شعله ها نباشد عموما داغ نمی شوند و داغ شدن آن ها دلیل بر ایجاد گرما به صورت اشتباه در اجاق گاز و فر می باشد.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت روشن نشدن اجاق گاز یا فر چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: وظیفه ای این بخش مخلوط کردن هوای بیرون و گاز ورودی است که باید به یک میزان خاص باشد و کمتر یا بیشتر نشود.
  5. سوال: نقش و کاربرد تایمر فر چه می باشد؟
    پاسخ: تایمر وظیفه تعیین مدت زمان و ایجاد هماهنگی میان قطعات مختلف در فر را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44428.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

نخستین تبلیغ تلویزیونی وان پلاس 5 طراحی ظاهری آن را به تصویر کشید

هر چه به زمان رونمایی از پرچمدار تازه وان پلاس نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری در رابطه با آن منتشر می شود که مسلماً از هیجان روز معرفی خواهد کاست. در آخرین نمونه کمپانی چینی ...

هر چه به زمان رونمایی از پرچمدار تازه وان پلاس نزدیک تر می شویم، اطلاعات بیشتری در رابطه با آن منتشر می شود که مسلماً از هیجان روز معرفی خواهد کاست. در آخرین نمونه کمپانی چینی تبلیغی را در تلویزیون هند از تلفن همراه مورد انتظار خود پخش کرده - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که طراحی پنل جلویی و پشتی را به تصویر کشیده است.

لازم به ذکر است تصویر به نمایش در آمده در تیزر وان پلاس 5 بسیاری از المان های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - طراحی آن را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهد. مهم ترین تفاوتی که میان وان - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - پلاس 5 و نسل های پیشین آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - وجود دارد، ماژول دوربین دوگانه است که پیش از این هم کمپانی سازنده تصویری از آن را منتشر کرده بود. از دیگر تفاوت های پرچمدار تازه وان پلاس می بایست به خطوط آنتن اشاره کرد که هم اکنون به گوشه های پایینی و بالایی آن منتقل شده اند.

تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

شاخص ترین تغییرات ظاهری وان پلاس 5، ماژول دوربین دوگانه و جابه جایی خطوط آنتن است

باید گفت که حسگر اثر انگشت وان پلاس 5 همانند نسل های - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - گذشته روی پنل جلویی و در زیر نمایشگر واقع شده است. انتظار می رود که تلفن همراه مذکور در چهار رنگ مختلف روانه - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - بازار شود که در تیزر مورد بحث می توان آن را با مزین به رنگ مشکی مشاهده کرد.

ناگفته نماند که بعد از ظهر امروز هم نمونه تصاویر دیگری منتسب به دوربین - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - وان پلاس 5 منتشر شد که از کیفیت بالای آن - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - حکایت داشت. اسمارت فون مورد اشاره در روز سه شنبه به صورت - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - رسمی در چین معرفی خواهد شد و تیزر تبلیغاتی به نمایش - تعمیرات اجاق گاز و فر ایندزیت در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در آمده در تلویزیون هند، حاکی از رونمایی آن در روز پنج شنبه در این کشور است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone