🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44393.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

دعوت نامه های رویداد معرفی وان پلاس 5 به همراه قاب محافظ Kevlar ارسال شدند

در حالی که کمتر از یک هفته تا مراسم رونمایی از موبایل مورد انتظار وان پلاس 5 باقی مانده، کمپانی چینی وان پلاس ارسال دعوت نامه ها را برای رویداد روز 20 ژوئن (30 خردادماه) ...

در حالی که کمتر از یک هفته تا مراسم رونمایی از موبایل مورد انتظار وان پلاس 5 باقی مانده، کمپانی چینی وان پلاس ارسال دعوت نامه ها را برای رویداد روز 20 ژوئن (30 خردادماه) - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خود آغاز کرده است. این دعوت نامه ها که طراحی بسیار لوکس و شیکی دارند، از مدعوین می خواهند تا «روی آنچه اهمیت دارد تمرکز کنید».

نکته قابل توجه درباره دعوت نامه ها، ارسال شان به همراه قاب محافظ Kevlar است که قطعاً برای وان پلاس 5 ساخته شده است؛ زیرا بریدگی خاصی برای دوربین دوگانه با چیدمان افقی روی آن به چشم می خورد و وان پلاس هم موبایل دیگری با دوربین دوگانه روانه بازار نکرده. در دعوت نامه ذکر شده رویداد این کمپانی در شهر پکن، به صورت زنده در سراسر جهان مخابره می شود.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

بنابر اخبار افشایی، وان پلاس 5 از طراحی بسیار جذابی بهره می برد و در عین حال، سخت افزاری قدرتمند را با قیمتی معقول به دست مشتریان می رساند. چیپست اسنپدراگون 835 قرار است در نقش قلب تپنده دستگاه ظاهر شود و از سقف 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - داخلی در مدل های گران قیمت تر پشتیبانی به عمل می آید.

دوربین دوگانه دستگاه که به کمک DxO توسعه یافته، از فلاش دوگانه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - LED بهره می برد و نمایشگر هم رزولوشن 1080p را به نمایش می گذارد. در نهایت گفته می شود که وان پلاس 5 قیمتی معادل 500 دلار خواهد داشت و شاید برای مشتریان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - این کمپانی که به پرچمدارهای زیر - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - 450 دلاری عادت دارند، اندکی گران باشد. اما باز هم این قیمت به مراتب - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از قیمت گذاری های سامسونگ، اپل، ال جی، HTC و سونی پایین تر است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone