🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ شدن ولوم ها چیست؟
    پاسخ: پخش نادرست شعله در دستگاه و خرابی شعله پخش کن ها باعث ایجاد گرمای غیر متعارف در بخش های مختلف شود.
  2. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44420.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

تلاشی برای محافظت از جنگل ها؛ استارتاپ ژاپنی از سنگ آهک، کاغذ می سازد

یکی از قدیمی ترین ابزارهای انسان برای نگارش، لوح های سنگی بودند که به واسطه دوام زیاد خود، قرن های متمادی سالم مانده و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار باستان شناسان و تاریخ نویسان قرار ...

یکی از قدیمی ترین ابزارهای انسان برای نگارش، لوح های سنگی بودند که به واسطه دوام زیاد خود، قرن های متمادی سالم مانده و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار باستان شناسان و تاریخ نویسان قرار داده اند.

حال یک استارتاپ ژاپنی با نیم نگاهی به گذشته بشر، و با توجه به بحران آب و جنگل زدایی در دنیا، کاغذی را به بازار معرفی کرده که برای تولید آن حتی یک گرم چوب و یا یک قطره آب به صورت مستقیم استفاده نشده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

آقای «نوبویوشی یاماساکی» بنیان گذار استارتاپ «.TBM Co» که در 15 سالگی ترک تحصیل کرده و فعالیت خود را با نجّاری آغاز کرده بود، تا قبل از تاسیس شرکت، به خرید و فروش خودروهای دست دوم می پرداخته است.

یاماساکی در سفری که به اروپا  داشت، تحت تاثیر معماری باستانی موجود در این قاره و دوام سازه - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - های آهکی پس از سالیان دراز قرار گرفت و در سال 2008 و در کشور تایوان نیز، اولین کاغذ تولید شده از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سنگ را از نزدیک مشاهده - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرد. این تجربیات و علاقه شخصی آقای یاماساکی به مسائل زیست محیطی، ایده تولید کاغذ از سنگ آهک را در ذهن وی به وجود آورد.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

برای تولید هر تن کاغذ معمولی 100 تن آب استفاده می شود

بر اساس - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ادعای استارتاپ TBM، برای تولید هر - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تن کاغذ معمولی از چوب درختان، 100 تن آب مورد نیاز است که برای تولید همین مقدار کاغذ «Limex»، قطره ای آب مصرف نخواهد شد. این شرکت به ازای هر 20 اصله درخت، 1 تن سنگ آهک را به همراه 200 کیلوگرم «پُلی اُلِفین» (نوعی پُلیمر) مورد استفاده قرار می دهد.

تولید تجاری لایمِکس تابستان سال گذشته و در میاگی (یکی از مناطق ژاپن که در زلزله سال 2011 ویران شد) در حالی آغاز شد، که کارخانه مذکور در زمستان سال 93 احداث شده بود - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - و تا روز تولید محصول نهایی، تمام هزینه ها از قبیل مواد اولیه، انرژی و حقوق - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از محل سرمایه اصلی تامین می شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

مهمترین و سودآورترین محصول حال حاضر TBM، کارت های ویزیت هستند که به واسطه جنس کاغذ به کار رفته در آنها، - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - مانند کارت های لَمینت شده معمولی براق بوده ولی در مقابل خم شدن و پارگی بسیار مقاوم ترند.

کاغذ لایمِکس بسیار با دوام و ضد رطوبت بوده و حتی زیر آب نیز می توان روی آن نوشت. جالب اینکه یاماساکی بازار مناسب دیگری نیز برای محصول خود پیدا کرده و در حال حاضر با یکی از بزرگترین رستوران های زنجیره ای سوشی در ژاپن، برای - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تولید و چاپ منوی غذا قرارداد بسته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

برنامه یاماساکی برای سایر نقاط دنیا، فروش یا راه اندازی بیش از صد کارخانه تولید کاغذ در مناطق - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کم آب اما غنی از - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - لحاظ سنگ آهک (مانند مراکش و کالیفرنیا) - تعمیرات اجاق گاز و فر هاردستون در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بوده و تصمیم دارد سایر محصولات خود (تصویر بالا) را نیز در آینده روانه بازار کند.

بنیان گذار TBM همچنین قصد دارد تا سال 2020 میلادی سهام شرکت را در بورس عرضه کرده و یک کارخانه جدید با ظرفیت 30 هزار تن هم در ژاپن احداث کند. کمپانی مورد بحث در نهایت می خواهد تا میانه دهه 2030، درآمد 9 میلیارد دلاری سالانه را برای خود رقم بزند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone