🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر چه کاربردی و نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: اینورتر (معکوس کننده) دریافت کننده ولتاژ ورودی از برد تغذیه می باشد.
  2. سوال: دلیل پاک شدن بعضی از کانال ها در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: پاک شدن کانال ها یا عدم ارتباط و وصل شدن به سیگنال ها می تواند از جمله ایراد های ناشی از مشکل در ورودی و دریافت کننده شما باشد.
  3. سوال: چرا تلویزیون من به صورت خودکار خاموش و روشن می شود؟
    پاسخ: خرابی در برد پاور که باعث عدم انتقال ولتاژ خواهد شد می تواند مهمترین و یا حتی رایج ترین علت در رخداد این مشکل باشد.
  4. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  5. سوال: برای تعمیرات نیاز هست دستگاه را به کارگاه یا محل تعمیرات انتقال دهیم؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28432.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی شارپ از Aquos R3 با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و دو بریدگی نمایشگر

در دورانی که بسیاری از کاربران دل خوشی از بریدگی نمایشگر ندارد و شرکت های مختلف با دوربین جهنده، ساختار کشویی و سلفی زیر پنل به دنبال حذف این زائده هستند، شارپ راه دیگری را ...

در دورانی که بسیاری از کاربران دل خوشی از بریدگی نمایشگر ندارد و شرکت های مختلف با دوربین جهنده، ساختار کشویی و سلفی زیر پنل به دنبال حذف این زائده هستند، شارپ راه دیگری را - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - در پیش گرفته و پرچمدار قدرتمند و جدیدش را با دو بریدگی معرفی کرده است.

پاییز گذشته شارپ از - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی Aquos R2 کامپکت به عنوان نخستین گوشی هوشمند دنیا با دو بریدگی نمایشگر رونمایی کرد و پرچمدار Aquos R3 دومین محصول با این ویژگی محسوب می شود.

این گوشی که Aquos R3 نام دارد میزبان نمایشگر ۶.۲ اینچی با رزولوشن ۲۱۳۰ در ۱۴۴۰ پیکسل و پنل Pro IGZO است که نرخ رفرش فوق العاده ۱۲۰ هرتزی را به ارمغان می آورد. این پنل که با HDR10 هم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - سازگاری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - دارد دارای دو بریدگی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - در بالا و پایین است که به ترتیب دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و کلید هوم را در خود جای داده اند.

پرچمدار جدید شارپ به - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که توانایی پردازش رندرهای گرافیکی سنگین را به راحتی دارد.

دوربین اصلی Aquos R3 دوگانه است و در پیکربندی عمودی آن سنسور ۲۰ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و زاویه دید ۱۲۵ درجه ای و حسگر ۱۲.۲ مگاپیکسلی با اپرچر f/1.7 کنار هم - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - قرار گرفته اند. این دوربین به واسطه هوش مصنوعی از قابلیت هایی نظیر AI - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - Live Story و AI Live Shutter نیز بهره می برد.

از ویژگی های دیگر می توان به باتری - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - ۳۲۰۰ میلی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ بی سیم ۱۱ واتی Qi و اندروید پای اشاره کرد. - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر خوانسار استان اصفهان - با توجه به سخت افزار و ابعاد نمایشگر به نظر این میزان باتری چندان عملکرد مطلوبی نخواهد داشت. کمپانی سازنده هنوز به قیمت و تاریخ معرفی Aquos R3 اشاره نکرده است.

 

تماشا کنید: مدل اولیه گوشی تاشوی شارپ 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone