🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور جاروبرقی شود.
  2. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  3. سوال: علت سوختن برد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ولوم یا کلیدی برای تنظیم هوا و فشار جاروبرقی وجود دارد که با خرابی برد آن یا نرسیدن برق به آن کار نمی کند.
  5. سوال: نقش کیسه در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28433.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

مسدود شدن ۱۶۶ هزار حساب کاربری توییتر به بهانه ترویج تروریسم

فشار افکار عمومی و رسانه ها بر پلتفرم های اجتماعی باعث شده توییتر در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۶۶ هزار حساب کاربری را به اتهام فعالیت های مخرب معلق کند. این میزان اگرچه ...

فشار افکار عمومی و رسانه ها بر پلتفرم های اجتماعی باعث شده توییتر در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ بیش از ۱۶۶ هزار حساب کاربری را به اتهام فعالیت های مخرب معلق کند.

این میزان اگرچه نسبت به نیمه اول سال ۲۰۱۸ تقریبا بیست درصد کمتر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - شده اما تداوم رویه حذف حساب ها - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - نشانگر فشاری است که از سوی رسانه ها، - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - دولت ها و سازمان های ذی‌صلاح در سراسر دنیا به منظور حذف محتوای افراط گرایانه و دروغ پراکنی بر پلتفرم های فیسبوک، توییتر، یوتیوب و غیره وارد می شود. در این بین فیسبوک بیشتر آماج حمله قرار گرفته و اخیرا ترکیه هم این شبکه را به پرداخت جریمه محکوم کرده - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - است.

توییتر در آخرین گزارش شفاف سازی خود مدعی شده که به لطف ابزارهای فنی خود توانسته ۹۱ درصد از اکانت های مربوط به محتوای تروریستی را معلق کند. به گفته شبکه اجتماعی بخش عمده ای از این صفحات پیش از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - انتشار اولین توییت از دسترس خارج شده اند چرا که داده های به کار رفته برای ایجاد آنها مشکوک بوده اند. تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان

این سایت طی نیمه دوم ۲۰۱۸ در مجموع ۱۶۶۱۵۳ حساب کاربری را به دلیل انتشار محتوای تروریستی معلق کرده که نسبت به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - شش ماه پیش از آن با ۲۰۵۱۵۶ اکانت تا حد قابل توجهی کمتر شده است. دلیل این افت از سوی یکی از معاونین توییتر کاهش گرایش گروه های تروریستی به این پلتفرم عنوان شده است:

هر ساله تعداد سازمان های تروریستی که در پی استفاده از سرویس ما هستند کمتر می شود. دلیل این مساله رویکرد فنی قدرتمند ما است که طی چندین سال بهینه سازی شده . این پیشرفت مایه دلگرمی ما است اما کماکان هوشیار خواهیم ماند.

فرآیند ثبت نام سختگیرانه تر این پلتفرم در سال گذشته با ممانعت از ایجاد حساب توسط ربات ها و افراد مشکوک در نهایت به کاهش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - ۲۰ درصدی کاربران جدید منجر شد، با این حال - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بویین زهرا استان زنجان - ظاهرا توییتر برای اجتناب از جریمه شدن روی کیفیت محتوا تمرکز کرده تا کمیت آن.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone