🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
  2. سوال: هزینه تعمیر جاروبرقی من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر جاروبرقی به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن آن باید روزانه اقدام کنید که شی تیز آن را خراب نکند.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31294.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

اپ Emoji8 مایکروسافت مهارت کاربر در تقلید از ایموجی‌ها را می‌سنجد

مایکروسافت اپلیکیشنی سرگرم کنده به نام Emoji8 را منتشر کرده که با بهره گیری از قابلیت های یادگیری ماشینی مهارت کاربر در تقلید از یک ایموجی را برآورد کرده و به وی امتیاز می دهد. با ...

مایکروسافت اپلیکیشنی سرگرم کنده به نام Emoji8 را منتشر کرده که با بهره گیری از قابلیت های یادگیری ماشینی مهارت کاربر در تقلید از یک ایموجی را برآورد کرده و به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - وی امتیاز می دهد.

با افزایش محبوبیت ایموجی ها شرکت های بسیاری به - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - توسعه ابزارهای مبتنی بر آنها روی آورده اند که از همه معروف تر انیموجی های سه بعدی اپل است که با بهره گیری از سنسورهای پیشرفته به کار رفته در پنل جلویی میسر شده اند. مایکروسافت هم حالا اپلیکیشنی ساده و مفرح را بر اساس اموجی ها توسعه داده است.

به گفته - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - کمپانی ردموندی ابزار Emoji8 در واقع یک نمونه اپ یونیورسال ویندوز (UWP) است که پس از نمایش تصادفی ایموجی ها به کاربر، با استفاده از وبکم مهارت وی در تقلید از آن را بررسی می کند. این اپلیکیشن در ویندوز استور و گیت هاب ارائه شده است.تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندرانهدف مایکروسافت از این کار نمایش یادگیری ماشینی به گونه ای قابل فهم برای همه - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - و از طریق یک اپ ساده - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - یونیورسال ویندوز بوده است. مزیت اصلی برنامه های یونیورسال قابلیت اجرای آنها روی کامپیوتر، تبلت و موبایل بدون نیاز به بازنویسی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - مجدد هسته کد است.

سیستم بر اساس داده های دریافتی از چهره کاربر امتیازی را به وی می دهد که - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - امکان به اشتراک گذاری آن در قابل گیف وجود دارد. ارزیابی چهره نیز از طریق نسخه ۱.۲ مدل FER + Emotion Recognition صورت می گیرد. برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی از داده های کاربر تمامی - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - محاسبات لازم در سیستم محلی صورت می گیرد. با توجه به اجرای پردازش - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - بدین شکل، کاربر نیازی به اتصال به اینترنت نخواهد - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - داشت.

این اپ برای برنامه نویسان به صورت منبع باز در گیت هاب قرار داده شده و افراد دیگر نیز می توانند با مراجعه به این لینک در فروشگاه مایکروسافت آن - تعمیرات جارو برقی فیلیپس در شهر تنکابن استان مازندران - را روی سیستم های ویندوزی خود نصب کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone