🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: بله، تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: زمان سرویس کلی جاروبرقی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: جاروبرقی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31295.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چگونه از پاورپوینت برای فیلم گرفتن از صفحه استفاده کنیم؟

اگر به دنبال یک راه ساده برای فیلم یا اسکرین شات گرفتن از صفحه کامپیوترتان می‌گردید، می‌توانید با خواندن این متن یاد بگیرید که چطور با استفاده از پاورپوینت مایکروسافت این کار را انجام دهید. ...

اگر به دنبال یک راه ساده برای فیلم یا اسکرین شات گرفتن از صفحه کامپیوترتان می‌گردید، می‌توانید با خواندن این متن یاد بگیرید که چطور با استفاده از پاورپوینت مایکروسافت این کار را انجام دهید. پس با این آموزش آفیس همراه دیجیاتو باشید.

برای فیلم گرفتن از صفحه با پاورپوینت تنها کافیست مراحل زیر را قدم به قدم طی کنید:

۱) به سراغ تب Insert بروید و روی Screen Recording کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان

۲) حالا در پنل به نمایش در آمده روی Select Area کلیک کنید.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان

۳) سپس با استفاده از ماوس بخشی از صفحه که دوست دارید از آن فیلم بگیرید را برای پاورپوینت مشخص کنید.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان

۴) به صورت پیش فرض پاورپویت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - از صدا و محل قرارگیری نشانگر ماوس نیز فیلم می‌گیرد اما اگر دوست ندارید چنین اتفاقی بیفتد کافیست از طریق پنل رکورد از نمایش آن‌ها در ویدیو نهایی جلوگیری کنید.

۵) با کلیک روی کلید Record فرآیند فیلم گرفتن از صفحه آغاز می‌شود. علاوه بر این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - با استفاده از میانبر Windows key + Shift + R نیز می‌توانید سریع‌تر و بدون نیاز به کلیک‌های اضافه به کلید Record دست پیدا کنید. همچنین به کمک این میانبر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - می‌توانید در پروسه فیلم گرفتن از صفحه وقفه ایجاد کنید یا دوباره آن را به جریان بیندازید.

۶) زمانی که بالاخره کارتان تمام شد و خواستید فیلم گرفتن از صفحه را به طور کامل متوقف کنید، ماوستان را به محل سابق پنل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - رکورد پاورپوینت ببرید تا پنل دوباره به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - نمایش درآید. حالا می‌توانید با کلیک روی کلید Stop یا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - استفاده از میانبر Windows key + Shift + Q به طور کامل پروسه ضبط ویدیو از صفحه را متوقف کنید.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان

۷) برای ذخیره کردن ویدیو ضبط شده، خیلی راحت روی تصویری که از آن روی صفحه باقی مانده راست کلیک کنید و از میان گزینه‌های موجود به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - سراغ Save Media As بروید.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان

۸) حالا به کمک دیالوگ باکسی که روی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - صفحه ظاهر می‌شود برای ویدیو خود یک نام و محل ذخیره سازی در نظر بگیرید و به محض اینکه کارتان تمام شد با کلیک روی Save آن را ذخیره کنید.

اسکرین شات گرفتن از صفحه با استفاده از پاورپوینت


جدای از بحث فیلم گرفتن از صفحه، با پاورپوینت می‌شود از صفحه اسکرین شات هم گرفت. برای این‌ کار کافیست مراحل زیر را طی کنید:

۱) ابتدا وارد پاورپوینت شوید و از طریق تب Insert روی Screenshot کلیک کنید.

۲) با کلیک روی Screen Clipping به شما این اجازه داده می‌شود که فضای مورد نظر برای گرفتن اسکرین شات - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - مشخص کنید.

۳) به محض مشخص شدن فضای مورد نظر، پاورپوینت اسکرین شاتی که از صفحه گرفته را به سرعت در چهارچوب خود به نمایش در می‌آورد.

۴) برای ذخیره کردن اسکرین شات گرفته شده تنها کافیست روی آن کلیک و گزینه Save as picture را انتخاب کنید.

۵) با این کار دیالوگ باکسی در اختیارتان قرار می‌گیرد که می‌توان به کمک آن فرمت فایل، نام و محل ذخیره سازی آن را مشخص کنید. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر تاکستان استان زنجان - با مشخص کردن آن‌ها کار به پایان می‌رسد و فقط کافیست روی گزینه Save کلیک کنید تا اسکرین شات گرفته شده به دستتان برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرور نوشته شده درتاریخ 1402/05/10
سلام بچه ها سایت ***** جارو برقی پارس خزر VC 707 Alpha شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی تاکستان زنجان دخانیات تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone