🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  2. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد سیم فندک در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 38054.html
۲۴ بهمن ۱۴۰۱

سونی از اکسپریا XZ2 پریمیوم با دوربین دوگانه و نمایشگر 4K رونمایی کرد

کمپانی سونی دو ماه قبل اکسپریا XZ2 را رونمایی کرد و حالا طی یک بیانیه خبری از معرفی مدل ارتقا یافته آن خبر داده که از قابلیت هایی خیره کننده بهره می برد. اکسپریا XZ2 ...

کمپانی سونی دو ماه قبل اکسپریا XZ2 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - را - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - رونمایی کرد و حالا طی یک بیانیه خبری از معرفی مدل ارتقا یافته آن خبر داده که از قابلیت هایی خیره کننده بهره می برد.

اکسپریا XZ2 پریمیوم که قرار است از تابستان به بازار راه پیدا کند، از طراحی کلی XZ2 بهره می برد اما از نظر دوربین، نمایشگر، میزان رم و باتری بهینه سازی هایی در آن صورت گرفته است. تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستانکمپانی ژاپنی جدیدترین محصول خود را به نمایشگری 5.8 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - اینچی با رزولوشن - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - 4K مجهز کرده در حالی که رزولوشن صفحه نمایش 5.7 اینچی مدل قبلی Full HD پلاس بود. هر دو موبایل از HDR و Dynamic Vibration پشتیبانی کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - هنگام تماشای ویدئو، گوش دادن به موزیک یا بازی کردن ویبره هایی هماهنگ با محتوای نمایش داده شده به کاربر وارد می شود.

اگرچه کیفیت نمایشگر مدل جدید حرف های زیادی برای گفتن دارد اما بزرگترین به روزرسانی صورت گرفته در XZ2 پریمیوم به دوربین آن برمی گردد. پنل عقب این موبایل میزبان دوربین دوگانه ای است که به جای برخورداری از سنسورهای تله فوتو و زوم مثل محصولات اپل و سامسونگ، از دو حسگر 19 مگاپیکسلی رنگی و 12 مگاپیکسلی مونوکروم بهره می برد. تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستانحساسیت حسگر این دوربین به حداکثر 51200 واحد ISO می رسد که رقمی قابل توجه است. معمولا تصاویری که توسط موبایل در چنین شرایطی ثبت شوند، کیفیت قابل قبولی ندارند اما - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - سونی مدعی شده که «پردازنده - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - سیگنال تصویر فیوژن AUBE» با ترکیب داده های هر دو - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - سنسور، نویز تصاویر را کاهش داده و در محیط های با نور بسیار کم چنان عملکردی دارد که پیش از - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - این تنها در دوربین های با قابلیت تعویض - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - لنز مشاهده شده است.

ماژول دوربین دوگانه اکسپریا XZ2 پریمیوم توانایی ثبت ویدئوهای فوق آهسته 1080P با - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - نرخ 960 فریم بر ثانیه را دارد و از قابلیت عکسبرداری پرتره پشتیبانی خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - کرد اما این امکان از طریق یک به روزرسانی و در پاییز در اختیار کاربران قرار می گیرد. تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستانبهینه سازی های دیگر شامل افزایش رم از 4 به 6 گیگابایت، ارتقای رزولوشن دوربین سلفی از 5 به 13 مگاپیکسل - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - و بهبود - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - ظرفیت باتری از 3180 به 3540 میلی - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - آمپر ساعت است. مشخصاتی از قبیل چیپست اسنپدراگون 845 و اندروید پیش فرض اوریو - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - 8.0 هم کماکان بدون تغییر باقی مانده است. کمپانی سازنده هنوز قیمت اکسپریا XZ2 پریمیوم را اعلام نکرده اما انتظار می رود بهای آن بالاتر از 800 یوروی XZ2 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان - باشد.

- تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر سنندج استان کردستان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone