🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  2. سوال: سیم جمع کن کار نمیکند، علت چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن های برقی با اختلال در برد یا قسمت الکترونیکی آن ممکن است خراب شوند.
  3. سوال: چرا بلبرینگ جاروبرقی خراب میشود؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  4. سوال: کاربرد و وظیفه سیم جمع کن چه می باشد؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37945.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

وسترن دیجیتال و سیگِیت حافظه های قابل حمل جدید معرفی کردند

وسترن دیجیتال و سیگِیت به تازگی از حافظه های اکسترنال قابل حمل خود رونمایی کرده اند. وسترن دیجیتال سه محصول جدید رونمایی کرده که از درگاه تاندربولت 3 بهره می برند و سیگیت یک محصول ...

وسترن دیجیتال و سیگِیت به تازگی از حافظه های اکسترنال قابل حمل خود رونمایی کرده اند.

وسترن دیجیتال سه محصول - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - جدید رونمایی کرده که از درگاه تاندربولت 3 بهره می برند و سیگیت یک محصول مقاوم معرفی کرده است.

G-DRIVE mobile Pro SSD وسترن دیجیتال

این سری ارزان ترین مدل در بین نمونه های تازه معرفی شده توسط وسترن دیجیتال است. همان طور که از نامش مشخص است برمبنای حافظه های SSD بوده و در ظرفیت های 500 گیگابایت و یک ترابایت معرفی شده است.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

 

مدل مذکور سرعت 2800 مگابایت در ثانیه را ارائه می دهد. همچنین به لطف بدنه ای از جنس - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آلومینیوم گرمای تولید شده آن به راحتی دفع می شود. - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - این محصول قرار است با قیمت های 659 و 1049 دلار برای مدل های 500 گیگابایت و یک ترابایت در تابستان پیش رو عرضه شود.

G-DRIVE Pro SSD وسترن دیجیتال

برای افرادی که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتر دارند، وسترن دیجیتال مدل «G-DRIVE Pro SSD» - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - را معرفی کرده. این مدل نیز همچنان قابل حمل است ولی ظرفیتی تا 7.68 ترابایتی دارد و دو - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - درگاه تاندربولت 3 را ارائه می دهد. به این ترتیب کاربران می توانند تا 5 عدد - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از این حافظه ها را به صورت زنجیره ای با کابل ها به هم وصل کرده و در نهایت تنها با یک کابل به کامپیوتر متصل نمایند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این محصول از ماه آینده میلادی (اردیبهشت تا خرداد) با قیمت های 1399 دلار (مدل 960 گیگابایت)، 2099 دلار (مدل 1.92 ترابایت)، 4099 (مدل 3.84 ترابایت) و 7599 دلار (مدل 7.68 ترابایت) - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - عرضه خواهد شد.

G-SPEED Shuttle SSD - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - وسترن دیجیتال

در نهایت اگر حجم ذخیره سازی مهمترین اولویت کاربران باشد، مدل «G-SPEED Shuttle SSD» از سوی وسترن دیجیتال معرفی شده که فضایی تا 16 ترا بایت و سرعت 2800 مگابایت - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بر ثانیه را - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - لطف درگاه تاندربولت 3 ارائه می دهد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این سری با استانداردهای RAID متنوع 0، 1، 5، 10، و 50 سازگار هستند. با این حال علی رغم وجود دسته برای حمل راحت تر، به علت اندازه بزرگ ممکن است چندان هم قابل حمل به نظر نرسند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این سری با قیمت های 5099 دلار (مدل 8 ترابایت) و 7599 دلار (مدل 16 ترابایت) از ماه جاری - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - میلادی روانه بازار می شوند.

LaCie Rugged RAID Pro از سیگیت

حافظه ذخیره سازی ارائه شده از سوی سیگیت تحت نام برند زیر مجموعه این کمپانی، «LaCie» با مدل «Rugged RAID - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - Pro» ارائه شده - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - که ظرفیتی 4 ترابایتی دارد و در مقابل ضربه، نفوذ گرد و غبار و نیز آب مقاوم است. این محصول از RAID های 0 و یک - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می کند و سرعتی 240 مگابایت در ثانیه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روی درگاه USB-C ارائه می دهد.

Rugged RAID Pro دارای یک درگاه کارتخوان SD است و به این ترتیب کاربران می توانند از این طریق اطلاعات کارت حافظه خود را به کامپیوتر انتقال دهند. این محصول در سه ماهه دوم سال جاری میلادی (از اکنون تا تیر ماه) با قیمت 349 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone