🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15216.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

افشای مشخصات گوشی اکسپریا Ace 2 سونی پیش از رونمایی رسمی

گوشی هوشمند «اکسپریا Ace 2» سونی در کنسول گوگل پلی رویت شده که برخی از مشخصات اصلی این محصول ژاپنی را در اختیار ما قرار می‌دهد. براساس اطلاعات رویت شده در فهرست کنسول گوگل پلی، ...

گوشی هوشمند «اکسپریا Ace 2» سونی در کنسول گوگل پلی رویت شده که برخی از مشخصات اصلی این محصول ژاپنی را در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - اختیار ما قرار می‌دهد.

براساس اطلاعات رویت شده در فهرست کنسول گوگل پلی، به نظر می‌رسد سونی اکسپریا  Ace II با چیپست هلیو پی ۳۵ و رم ۴ گیگابابتی از راه می‌رسد. همچنین انتظار می‌رود این موبایل جدید با سیستم عامل اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار گیرد.

تصویر مربوط به این دستگاه نشان می‌دهد که نمایشگر دارای بریدگی قطره‌ای شکل مخصوص دوربین سلفی است. مشخصات دقیق نمایشگر موبایل هنوز مشخص نیست، اما با توجه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - به فهرست مذکور، موبایل جدید سونی مجهز به نمایشگر با رزولوشن اچ‌دی پلاس خواهد بود. این گوشی هوشمند با شماره مدل SO-41B در فهرست کنسول گوگل پلی دیده شده است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان

علاوه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - بر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - رویت این موبایل در کنسول گوگل پلی، رندرهایی از قاب سونی اکسپریا Ace II نیز به اشتراک گذاشته که تا حدودی طراحی کناره‌های دستگاه و محل قرار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - گیری کلیدهای جانبی به علاوه طراحی ماژول دوربین پنل پشتی دستگاه را نشان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان

ابتدای سال جاری میلادی، - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان -  OnLeaks رندرهای CAD یک گوشی جمع و جور سونی را به اشتراک گذاشت. با توجه به رندرها به نظر می‌رسید موبایل مذکور از نمایشگر ۵.۵ اینچی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - بهره می‌برد که در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - پنل پشتی آن دوربین دوگانه با چیدمان عمودی به همراه LED قرار خواهد گرفت. همچنین رندرهای فاش شده نشان می‌داد که موبایل جدید مجهز به اسکنر اثر انگشت جانبی، دکمه اختصاصی دوربین و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان

ظاهرا قرار است سونی اکسپریا Ace - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - II به صورت انحصاری در بازار ژاپن عرضه شود. در واقع این گوشی هوشمند جانشین سونی اکسپریا  Ace خواهد بود که سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد.

در نهایت باید دید گوشی اکسپریا Ace II با چه مشخصات و طراحی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - در دسترس کاربران قرار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر زنجان استان زنجان - می‌گیرد و آیا سونی برنامه‌ای برای عرضه آن در بازاری خارج از ژاپن دارد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone