🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  2. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت جرقه زدن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23012.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر بهداشت به کرونا مبتلا شد

معاون کل وزارت بهداشت با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به کرونا مبتلا شده است. او در این ویدیو اعلام کرده که جواب آزمایش کرونا او مثبت اعلام شده و حالا در روند درمان قرار ...

معاون کل وزارت بهداشت با انتشار ویدیویی اعلام کرد که به - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - کرونا مبتلا شده است. او در این ویدیو اعلام کرده که جواب آزمایش کرونا او مثبت اعلام شده و حالا در روند درمان قرار گرفته است.

«ایرج حریرچی» در ویدویی که اخیرا از خود منتشر ساخته بار دیگر به اینکه مردم ایران حتما کرونا را شکست خواهند داد تاکید کرده و از تمامی مردم خواسته تا اصول بهداشتی را رعایت کنند. - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - او با لحنی طعنه آمیز ویروس کرونا را یک ویروس دموکرات خوانده که مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد. حریرچی اعلام - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - کرده که مسئولیت‌های خود را تلفنی دنبال خواهد کرد و ابراز امیدواری نموده که بعد از بهبود بتواند بار دیگر در خدمت جامعه ایران باشد. همچنین شایان ذکر است حریرچی - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - در ویدیو خود گفته که ظرف چند هفته آینده ویروس کرونا در ایران شکست خواهد خورد.

روز - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - گذشته او - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - در کنار سخنگوی دولت اعلام کرده بود که اگر واقعا تعداد فوت‌شدگان بر اثر کرونا (آنطور که نماینده قم در مجلس گفت) ۵۰ نفر باشد، استعفا خواهد داد. - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - او همچنین با قرنطینه شهرها به شدت مخالفت کرده بود و گفته بود که قرنطینه شهرها باعث ازدیاد مسافرتها خواهد شد. او همچنین اعلام کرده بود قرنطینه یک کار قدیمی شده است: «با قرنطینه قم موافق نیستیم؛ قرنطینه مربوط به پیش از جنگ جهانی اول، برای طاعون و وبا است و اکنون چینی‌ها هم از قرنطینه‌ای که شده راضی نیستند»

حضور حریرچی در کنار سخنگوی دولت دیروز به شکل زنده از شبکه خبر پخش می‌شد و حرکات، پاک کردن مکرر عرق صورت توسط او و سپس سرفه‌های زیادش در مصاحبه خبری دیگرش با صدا و سیما، باعث شده بود تا کاربران شبکه‌های اجتماعی به مبتلا بودن وی به ویروس کرونا شک کنند.

در ادامه - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - ویدیوی کاملی که حریرچی از خود منتشر ساخته را می‌توانید مشاهده نمایید.

بیشتر بخوانید:

اگر به داشتن - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - ویروس کرونا مشکوک هستیم باید چکار کنیم؟

آدرس مراکز درمانی ارائه دهنده خدمات مربوط به کرونا در ایران

آغاز دورکاری اجباری، یا چگونه کارمندان شرکت را از کرونا مصون نگه داریم

آغاز کرونا و تعلیق رویدادها؛ آیا زمان «وبینار» فرا - تعمیرات مایکروفر سام در شهر پل سفید استان مازندران - رسیده است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone