🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  3. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر جاروبرقی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28336.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ گلکسی A40 با دوربین دوگانه معرفی شد

در ادامه معرفی محصولات جدید از سری A سامسونگ، این کمپانی گلکسی A40 را در اروپا معرفی و عرضه کرده است. گلکسی A40 از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ...

در ادامه معرفی محصولات جدید از سری A سامسونگ، این کمپانی گلکسی A40 را در اروپا معرفی و عرضه کرده است.

گلکسی A40 از یک صفحه نمایش ۵.۹ اینچی سوپر امولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۰۲۰ پیکسل بهره می‌برد که در بالای آن یک حفره کوچک با حاشیه‌ای باریک دیده می‌شود. سامسونگ برای گلکسی A40، یک چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ سال ۲۰۱۷ و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کرده است. در ضمن، این گوشی از شارژ سریع ۱۵ واتی سامسونگ نیز بهره می‌برد.

این دستگاه به پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که می‌توان آن را با استفاده از کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا داد. در جلوی گوشی با یک دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی طرف هستیم در حالی که در پشت گلکسی A40 یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - و یک لنز ۵ مگاپیکسلی فوق عریض دیده می‌شود.

تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران

در ضمن، حسگر اثرانگشت این گوشی هم در پشت آن قرار گرفته است. همچنین در پایین - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - این دستگاه می‌توان جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB-C و - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - تنها اسپیکر آن‌ را پیدا کرد.

به طور کلی شاهد - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - نوآوری خاصی در گلکسی A40 نیستیم اما این محصول با قیمت مناسب خود می‌تواند به گزینه‌ای مناسب در بازار گوشی‌های میان‌رده تبدیل شود. گلکسی A40 در زمان عرضه از اندروید پای پشتیبانی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - می‌کند و با قیمتی معادل ۲۸۰ دلار آمریکا در ۳ رنگ - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - آبی، مرجانی و سفید - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - دسترس کاربران قرار گرفته است.

پیش از این هم سامسونگ از گلکسی A80 با دوربین چرخنده ۴۸ مگاپیکسلی و گلکسی A20e که در واقع نسخه مینی گلکسی - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - A20 است، رونمایی کرد. اسفند سال - تعمیرات جارو برقی کنوود در شهر چمستان استان مازندران - گذشته هم این کمپانی ۲ گوشی دیگر از سری A یعنی گلکسی A30 و A50 را معرفی کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone