🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  2. سوال: دلیل قطعی و اتصالی در فیوز کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  3. سوال: نقش و وظیفه کندانسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر کولرگازی من با زمان زیادی مواجه خواهد شد؟
    پاسخ: تکمیل پروسه تعمیرات دستگاه شما نیازمند بررسی اولیه می باشدکه بعد از بررسی بسته به نوع خدمات می تواند متفاوت باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29162.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

گوشی تاشو مایکروسافت احتمالاً با لولای 360 درجه به بازار می‌آید

توسعه گوشی تاشو مایکروسافت که با نام «پروژه آندرومدا» شناخته می شد و قرار بود تحت برند سرفس به بازار بیاید، تابستان گذشته توسط کمپانی ساکن ردموند لغو شد؛ اما حالا انتشار پتنت های جدید ...

توسعه گوشی تاشو مایکروسافت که با نام «پروژه آندرومدا» شناخته می شد و قرار بود تحت برند سرفس به بازار بیاید، تابستان گذشته توسط کمپانی ساکن ردموند لغو شد؛ اما حالا انتشار پتنت های جدید نشان می دهند که احتمالاً مایکروسافت همچنان به دنبال تولید سرفس فون است.

با توجه به تصاویر و اطلاعات منتشر شده از پتنت مایکروسافت، این شرکت نوع خاصی از لولا را توسعه داده که به تلفن هوشمند اجازه می دهد از وسط تا شده و در حالت افقی مانند یک لپتاپ، بخش بالایی نمایشگر آن برای نمایش محیط کاربری و بخش پایینی آن به عنوان کیبورد QWERTY مورد استفاده قرار گیرد.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

گوشی تاشو مایکروسافت از مکانیزم بازشدن خودکار لولا بهره می‌برد

لولای مورد بحث همچنین با قابلیت حرکت 360 درجه، امکان بسته شدن دیوایس در هر دو جهت را فراهم می کند و کاربر می تواند تنها با اندکی باز کردن، اعلان های روزانه را مشاهده کند(تصویر بالا). در توضیحات پتنت مایکروسافت به امکان باز شدن خودکار لولا نیز اشاره شده که با یک کلید اختصاصی (دایره موجود در پنل پشتی) فعال می شود و - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - قفل لولا را رها می کند.

از طرفی امکان - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - باز کردن لولا به صورت کامل در جهت مخالف، یک گوشی هوشمند با دو نمایشگر را در اختیار کاربر قرار می دهد که البته هنوز از فناوری نمایشگر مورد استفاده در آن اطلاعی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - در دست نیست.

لازم به ذکر است که هنوز اطلاعات چندانی از سایر ویژگی های سخت افزاری گوشی تاشو مایکروسافت منتشر نشده - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و پتنت های موجود نیز بیشتر روی توصیف نحوه عملکرد لولای آن تمرکز دارند.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان

گفتنی است بر اساس برخی پیش بینی ها، گوشی تاشو مایکروسافت ابعادی بزرگ تر از محصولات متعارف داشته و ممکن است بیشتر مانند یک تبلت مورد استفاده قرار گیرد. با این حال عرضه یک تلفن هوشمند تاشو مجهز به ویندوز 10 ممکن است (حداقل برای مدتی) مایکروسافت - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - را به سرتیتر - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اخبار فناوری دنیا برساند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone