🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: چه میزان هزینه بابت تعمیرات ظرفشویی خود باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  4. سوال: لامپ UV در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: لامپ یو وی با استفاده از اشعه فرابنفش به از بین رفتن و ضدعفونی کامل باکتری ها و عوامل میکروبی کمک زیادی می کند.
  5. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33479.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

اپل تا سال 2020 کامپیوترهای مک را به چیپست اختصاصی خود مجهز خواهد کرد

کامپیوترهای رومیزی و لپتاپ های کمپانی اپل سالهاست که از چیپست های اینتل به عنوان قلب تپنده بهره می برند. اما حالا مینگ چی کو تحلیلگر با سابقه دنیای کامپیوتر، اظهار داشته که اپل تا ...

کامپیوترهای رومیزی و لپتاپ های کمپانی اپل سالهاست که از چیپست های اینتل به عنوان قلب تپنده بهره می برند. اما حالا مینگ چی کو تحلیلگر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - با سابقه دنیای کامپیوتر، اظهار داشته که اپل تا سال 2020 یا نهایتاً 2021 چیپست های اینتل - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کامپیوترهای مک را با پردازنده های مبتنی بر معماری ARM جایگزین خواهد کرد.

هدف مورد بحث خبر چند ماه پیش بلومبرگ مبنی بر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - احتمال عرضه کامپیوترهای مک مجهز به پردازنده های ARM در سال 2020 را تأیید کرده و به گفته آقای - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کو، اپل را از وابستگی به اینتل و نقشه راه این شرکت برای چیپست هایش که ممکن است تأخیرهای زیادی در زمینه عرضه به دنبال داشته باشد، آزاد می کند.

مک بوک ها اولین دریافت کننده های چیپست های ARM هستند

بر اساس اطالاعات موجود، - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - فرآیند - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جایگزینی چیپست های جدید که توسط اپل طراحی خواهند شد، با مک بوک - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - های این کمپانی آغاز می شود و احتمالاً کامپیوترهای مک قدرتمند شرکت ساکن کوپرتینو اندکی دیرتر و زمانی که چیپست های ARM از نظر توان پردازشی به سطح تولیدات اینتل برسند، پردازنده های - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - جدید را دریافت خواهند کرد.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

لازم به ذکر است که مینگ چی کو همچنین عنوان کرده کمپانی تولید نیمه‌هادی تایوان یا همان TSMC بیشترین سود را از - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تصمیم اپل خواهد برد؛ چرا که این شرکت از سال 2016 به تنهایی تولید چیپست های سری A اپل را بر عهده داشته و فعلاً به عنوان تأمین کننده انحصاری اپل در زمینه چیپست منبع درآمدی تضمین شده ای در اختیار دارد.

گفتنی است بر اساس پیش بینی ها، TSMC همچنین چیپست های مورد نیاز اپل در حوزه اتومبیل را هم تأمین - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خواهد کرد که در سیستم کمک راننده پیشرفته اپل (ADAS) با سطوح پشتیبانی 4 (اتوماسیون بالا) و 5 (تمام خودکار) به کار گرفته - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone