🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37683.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مپس حالا به طور رسمی ۳۹ زبان جدید از جمله فارسی را پشتیبانی می کند

تیم توسعه‌دهنده گوگل‌مپس امروز با انتشار یک پست وبلاگی، از اضافه شدن ۳۹ زبان جدید به این اپلیکیشن خبر داده است. در میان این زبان‌های جدید نام زبان فارسی هم به چشم می‌خورد که ظاهرا ...

تیم توسعه‌دهنده گوگل‌مپس امروز با انتشار یک پست وبلاگی، از اضافه شدن ۳۹ زبان جدید به این اپلیکیشن خبر داده است. در میان این زبان‌های جدید نام زبان فارسی هم به چشم می‌خورد که ظاهرا تا پیش از این به طور رسمی در گوگل‌مپس وجود - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نداشت.

از آنجا که نسخه‌های موبایل گوگل‌مپس گزینه ای داخلی برای تغییر - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - زبان - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ندارند، تا پیش از این می‌توانستید با تغییر زبان سیستم‌عامل شاهد فارسی شدن منوهای گوگل‌مپس باشید که البته این کار به طور نصفه و نیمه انجام می‌گرفت و بعضی اصطلاحات و کلمات - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - ترجمه نشده بودند. اما حالا و با اعلام پشتیبانی رسمی گوگل، می توانید زبان فارسی را به طور کامل در این اپلیکیشن تجربه کنید.

به گفته گوگل اضافه شدن زبان های - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جدید به گوگل مپس از امروز آغاز شده - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - و به تدریج برای تمام کاربران استفاده کننده از - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نسخه های دسکتاپ، اندروید و iOS این اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - منتشر می شود. بنابراین اگر هنوز گزینه فارسی به اپلیکیشن شما اضافه نشده شاید لازم باشد که تا رسیدن این قابلیت به دیوایس‌تان کمی منتظر بمانید.

در انتها - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بد نیست بدانید که گوگل مپس در سال ۲۰۰۴ و فقط با زبان انگلیسی کار خود را آغاز کرد، اما حالا از اکثر زبان های زنده دنیا پشتیبانی به عمل می آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone