🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرودشت استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرودشت استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
  2. سوال: چگونه می توان هزینه تعمیرات یا خدمات را پرداخت کرد؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: مشکل تنظیم نشدن دما میتواند دلایل مختلفی از جمله خرابی اشتعال گاز،سنسور دما،عنصر گرمایش و ... داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس جرقه زن همزمان با باز کردن ولوم گاز ها جرقه ها در کنار خروجی گاز ها ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18550.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اورکلاک نسل آینده پردازنده پرچمدار اینتل تا ۶.۹ گیگاهرتز با استفاده از نیتروژن مایع

نسل جدید پردازنده‌های اینتل به نام «راکت لیک» در راه هستند و احتمالا پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD را شکست می‌دهند. به تازگی ویدیوهای کوتاهی منتشر شده که اورکلاک نسل آینده پردازنده پرچمدار اینتل تا ...

نسل جدید پردازنده‌های اینتل به نام «راکت لیک» در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرودشت استان فارس - راه هستند و احتمالا پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ شرکت AMD را شکست می‌دهند. به تازگی ویدیوهای کوتاهی منتشر شده که اورکلاک نسل آینده پردازنده پرچمدار اینتل تا ۶.۹ گیگاهرتز را نشان می‌دهد.

این ویدیوها اطلاعات جدیدی درباره پردازنده‌های راکت لیک در اختیارمان قرار نمی‌دهد، با این حال - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرودشت استان فارس - شاهد خنک‌کاری پردازنده پرچمدار اینتل با نیتروژن مایع هستیم. با توجه به انتشار این ویدیوها، انتظار می‌رود در آینده نزدیک اینتل از نسل جدید پردازنده‌های خود رونمایی کند و حتی شاید در همین هفته با آن‌ها به صورت رسمی آشنا شویم.

فرکانس پردازنده ۸ هسته‌ای راکت لیک در این ویدیوها به ۶۹۲۳.۵۶ مگاهرتز می‌رسد و رم ۸ گیگابایتی مورد استفاده در این اورکلاک هم فرکانسی برابر ۶۶۶۶.۶۶ مگاهرتز دارد. این احتمال وجود دارد که - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرودشت استان فارس - اینتل برای بازاریابی پردازنده‌های راکت لیک از نیتروژن مایع استفاده کند، بنابراین شاید نتوان بطور کامل به عملکرد آن‌ها اعتماد کرد.

آخرین باری که اینتل برای بازاریابی از سیستم خنک‌کاری متفاوتی استفاده کرد، به - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرودشت استان فارس - نمایشگاه «کامپیوتکس» در سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد. این کمپانی در این نمایشگاه یک پردازنده ۲۸ هسته‌ای با فرکانس اورکلاک ۵ گیگاهرتز را به نمایش گذاشت. خنک‌کننده صنعتی موردنیاز این پردازنده زیر میز پنهان شده بود که البته اینتل ادعا کرد سوءتفاهمی پیش آمده است.

با توجه به اطلاعاتی که تا به امروز درباره نسل آینده پردازنده‌های اینتل منتشر شده، به نظر نمی‌رسد این کمپانی برای بازاریابی آن به چنین استراتژی‌هایی نیاز داشته باشد. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرودشت استان فارس - راکت لیک از معماری جدیدی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرودشت استان فارس - بهره می‌برد و با وجود لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، تا ۲۰ درصد عملکرد بالاتری نسبت به گذشته از خود نشان می‌دهد. راکت - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر مرودشت استان فارس - لیک همچنین PCIe 4.0 و AVX-512 را به پلتفرم اینتل می‌آورد.

انتظار می‌رود نسل آینده پردازنده پرچمدار اینتل دارای ۸ هسته پردازشی باشد که اگرچه از نسل کنونی کمتر است، اما همچنان عملکرد بالاتری در مقایسه با آن خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامی نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
تعمیرگاه شما استادیوم مرودشت کار انجام میده
پاسخ: بله در استادیوم شهر مرودشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone