🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: سروصدا زیاد در فر و اجاق گاز بیشتربخاطر گازرسانی غلط و و شعله های ناپیدار است.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: فن کانوکشن قطعه مهمی در فر است که باعث ایجاد دمای یکنواخت در بخش های مختلف فر می شود.
  3. سوال: آیا خدمات یا تعمیرات شما گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: جوجه گردن برای گردش جوجه و بخت کباب داخل فر استفاده می شود و ممکن است به دلیل خرابی موتور گردش، خراب شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات اجاق گاز و فر هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42723.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

محققین ایرانی دانشگاه دیویس، چیپ مخابراتی با سرعت چند ده گیگابیتی ساختند

محققین ایرانی دانشگاه دیویس کالیفرنیا (UC Daivs)، تراشه الکترونیکی جدیدی را ساخته اند که می تواند ده ها گیگابیت داده را در هر ثانیه انتقال دهد، یعنی چندین برابر بیشتر از سریع ترین نرخ انتقال ...

محققین - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران - ایرانی دانشگاه دیویس کالیفرنیا (UC Daivs)، تراشه الکترونیکی جدیدی را ساخته اند که می تواند ده ها گیگابیت داده را در هر ثانیه انتقال دهد، یعنی چندین برابر بیشتر از سریع ترین نرخ انتقال داده کنونی در جهان.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران

«امید مؤمنی» استاد رشته مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه دیویس و «حسین جلیلی» دانشجوی مقطع دکترای این دانشگاه، این چیپ را با استفاده از سیستم آنتن آرایه فازی طراحی کرده اند. سیستم های آرایه فازی، انرژی چندین منبع را درون یک پرتو متمرکز کرده و آن را به سمت هدف ارسال می - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران - کنند.

مؤمنی می گوید:

ساخت آرایه های فازی بسیار دشوار است، به ویژه در فرکانس های بالا. ما برای نخستین بار توانسته ایم به این پهنای باند در چنین فرکانسی دست یابیم.

نمونه اولیه چیپ ساخته شده توسط مؤمنی و جلیلی، در فرکانس 370 گیگاهرتز و با پهنای باند 52 گیگاهرتز کار می کند. برای مقایسه، امواج رادیویی FM در فرکانس 87.5 تا 108 مگاهرتز ارسال می شوند؛ شبکه های موبایل 4G و LTE هم معمولاً بین فرکانس - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران - 800 مگاهرتز تا 2.6 گیگاهرتز و با پهنای باند 20 مگاهرتز عمل می کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران

بیشتر تجهیزات الکترونیکی حال حاضر - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران - دنیا برای عملیات در فرکانس های پایین طراحی شده اند، اما با افزایش تقاضا برای مخابرات پر سرعت و ظهور کاربردهای نوین، استفاده از فرکانس های بالاتر ضروری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران - خواهد بود.

مؤمنی در این رابطه افزود:

به لحاظ تئوری، شبکه های مخابراتی 4G به حد نهایی سرعت خود رسیده اند و با توجه به روند کنونی مهاجرت به پردازش ابری و نسل بعدی - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران - شبکه های موبایل، به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران - سرعت های بیشتری نیاز داریم. فرکانس های بالاتر به معنای پهنای باند بیشتر و نرخ انتقال داده بیشتر خواهد بود.

مؤمنی و جلیلی نشان دادند که می توان از امواج میلیمتری و باندهای تراهرتزی روی یک چیپ استفاده کرد. گفتنیست حدود دو هفته قبل هم محققین دانشگاه براون آمریکا توانستند با امواج تراهرتزی به سرعت 50 گیگابیت - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر چمستان استان مازندران - بر ثانیه دست یابند.

محققین ایرانی قصد دارند در گام بعدی، چیپ جدید خود را در سیستم های تصویربرداری و مخابراتی به کار بگیرند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone