🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35691.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اسناد مایکروسافت خبر از دستگاه سرفس جیبی می دهند [به روز رسانی]

از مدت ها پیش مایکروسافت در حال کار روی تبلت تا شوی سرفس است؛ گجتی که با نام اندرومدا می شناسیم. به تازگی بخشی از اسناد فاش شده مایکروسافت اشاره به دستگاه سرفس جیبی کرده ...

از مدت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران - ها پیش مایکروسافت در حال کار روی تبلت تا شوی - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران - سرفس است؛ گجتی که با نام اندرومدا می شناسیم. به تازگی بخشی از اسناد فاش شده مایکروسافت اشاره به دستگاه سرفس جیبی کرده است.

بنا بر گمانه زنی های پیشین انتظار داریم در سال جاری میلادی شاهد عرضه سرفس مورد بحث به بازار باشیم. همچنین به نظر می رسد این گجت از قلم بهره مند باشد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران

به نقل از وبسایت انگجت مایکروسافت اندرومدا را «یک دستگاه سرفس جیبی» خوانده ولی جزئیات چندانی در مورد آن اعلام نشده. با این حال شایعات پیشین اشاره به این موضوع داشت که دستگاه سرفس مورد بحث بر اپ یادداشت برداری ویژه ای تکیه دارد که می تواند به وان نوت مایکروسافت متصل شود تا کاربر مشابه با یک دفتر یادداشت عادی از آن استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران

همچنین قادر خواهید بود از اپلیکیشن هایی نظیر مرورگر اج یا فوتوز استفاده کنید و البته احتمالاً شاهد پشتیبانی از شبکه های مخابراتی نیز خواهیم بود. در نهایت وبسایت خبری ورج ادعا کرده که مایکروسافت همچنان در حال کار روی این دستگاه بوده و البته هر لحظه - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران - ممکن است پروژه آن لغو شود؛ مشابه با پروژه سرفس مینی، تبلتی که هرگز معرفی نشد.

 

زمان انتشار مطلب اولیه: 9 تیر ماه 97 ساعت 10:00

 

به روز رسانی (در 9 تیر ماه):

پانوس پانای، معاون بخش دستگاه های - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران - مایکروسافت به تازگی در توییتی، یک تصویر را منتشر کرده و اشاره به نمایشگر ساخت ال جی کرده است. بر اساس توییت - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران - او به نظر می رسد که در واقع اشاره ای به ایده سرفس فون شده که از - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران - لولا بهره می برد.

تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران

در سمت راست، تصویری از پانای دیده می شود، در حالی که در سمت چپ نمایشگری از ال جی قرار گرفته که کاریکاتوری از او را نمایش می دهد. می توان از توییت پانای این گونه برداشت کرد که او تلویحاً اشاره به دستگاهی دارد که مایکروسافت در حال ساخت آن است. همچنین شاید زودتر از آنچه که انتظار داشتیم، شاهد سرفس فون - تعمیرات لباسشویی وایت هاوس در شهر شهسوار استان مازندران - خواهیم بود.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به لپ تاپ هیبریدی سرفس بوک 2 مایکروسافت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone