🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمییرات تلویزیون من کاملا در منزل انجام می شود ؟
    پاسخ: تعمیرات به صورت کلی معمولا در منزل شما قابل حل خواهد بود اما در صورت وجود مشکلی جدی تر ، برای حفظ امنیت دستگاه شما نیاز است آن را به کارگاه های تخصصی حمل و دستگاه شما به صورت تخصصی تر تعمیر گردد.
  2. سوال: علت بوی سوختگی در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: بوی سوختگی در تلویزیون مشکل جدی می تواند به بار آورده باشد که باید توسظ تکنسین های مجرب به سرعت رسیدگی شود.
  3. سوال: خرابی برد تغذیه چه مشکلی در تلویزیون به وجود می آورد؟
    پاسخ: خرابی در این برد مشکلاتی اعم از برق و ولتاژرسانی صحیح در تلویزیون را می تواند مورد آسیب قرار دهد.
  4. سوال: قطع برق به صورت عمومی چه آسیبی به تلویزیون وارد می کند؟
    پاسخ: قطع برق به صورت عمومی و ناگهانی می تواند آسیب جدی به تلویزون شما وارد کند که مشمول هزینه تعمیرات زیادی خواهید شد.
  5. سوال: آمپلی فایر بلندگو چه نقشی در تلویزیون دارد؟
    پاسخ: یک تقویت کننده صدا می باشد که روی برد اصلی قرار می گیرد و در واقع صدای خروجی برد را برای بلندگو ها تقویت می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29471.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

مدیرعامل گپ: به زودی می‌توانیم انتخابات الکترونیکی بر بستر بلاکچین برگزار کنیم

پیام‌رسان‌های بومی کم کم موارد متمایز کننده خود نسبت به مدل‌های بین‌المللی را توسعه می‌بخشند و مدیرعامل پیام‌رسان گپ در همین راستا اعلام کرده که تیم آنها توانایی این را دارد تا زیرساخت‌های زیادی از ...

پیام‌رسان‌های بومی کم کم موارد متمایز کننده خود نسبت به مدل‌های بین‌المللی را توسعه می‌بخشند و مدیرعامل پیام‌رسان گپ در همین راستا اعلام کرده که تیم آنها توانایی این را دارد تا زیرساخت‌های زیادی از دولت الکترونیک را روی بستر خود پیاده کنند. «مهدی انجیدنی» همچنین اظهار دارد که تیم گپ توانسته بسیاری از هزینه‌ها را برای تیم‌های خلاق کم کند و ایده‌های استارت آپی فرصتی دارند تا در این پیام رسان کار خودشان را با هزینه‌ای بسیار کمتر به صورت - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - پلتفرم Bot شروع کنند.

انجیدنی در گفتگو با دیجیاتو عنوان می‌کند که آنها بسیاری از APIهای دولت الکترونیک را در اختیار گرفته‌اند و هم‌اکنون با جمعی از استارت آپ‌های بزرگ نیز طرح همکاری ریخته‌اند و APIهای آنان را نیز در اختیار دارند. به گفته او این ادغام بخش خصوصی و دولتی در گپ رخ داده و می‌تواند:

«مثلا فرض کنید که می‌خواهیم سرویس مدرسه راه بیندازیم. در این حالت احتیاج داریم - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - که پارامترهایی از جمله سوپیشینه راننده و اطلاعاتی درباره خودرو و بیمه را به دست بیاوریم و از آنسو می‌خواهیم با اسنپ هم همکاری کنیم و از ناوگان آنها استفاده کنیم. امکان توانایی پردازش هر دو API برای ما وجود دارد و این ایده می‌تواند - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - در کمتر از یک ماه عملیاتی شود.»

 

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

انجیدنی باور دارد که اتصال به دولت الکترونیک هزینه‌ها و مشقت‌های فراوانی دارد که برای استارت آپهای کوچک رد کردن آنها - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - بسیار سخت بوده و دردسر ساز است. به گفته انجیدنی برای رسیدن به این موارد هم وقت باید هزینه کرد و هم پول زیادی ولی گپ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - توانسته بسیاری از آنها از جمله اتصال به  GSB را رد کند؛ اتصالی - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - که نیازمند یک سری شرایط خاص است:

«ما APIها را داخل خود برنامه قرار دادیم و کسب‌وکارهای خصوصی می‌توانند ایده‌هایشان را در آن پرورش دهند توسعه دهنده‌ها با ایده‌های جدید خود وارد گپ می‌شوند. در حقیقت ایده از دیگران است و مهیا کردن بستر و زیرساخت از ما.»

انجیدنی به دیجیاتو خبر می‌دهد که به زودی APIهایی از آپارات و فیلیمو در گپ به جریان می‌افتد و تیم هایی هم در راستای همین دیتا در حال برنامه ریزی استارت آپ‌هایی هستند: «به عنوان مثال یکی از - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - افراد در حال تولید برنامه‌ای در زمینه کودک و نوجوان است - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - و از API - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - آپارات و یک شرکت دیگر بهره جویی کرده است.»

 

تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

انجیدنی همچنین درباره زیر ساخت بلاکچین گپ می‌گوید که فعلا در فاز خصوصی خود قرار دارد و به زودی عمومی می‌شود. به گفته مدیر پیام‌رسان گپ، در صورت عمومی شدن این سیستم می‌توان انتخابات الکترونیکی برگزار کرد که کل فرایند زیرساخت سازی آن به ده روز هم نمی‌کشد:

«در انتخابات الکترونیک مبتنی بر بلاکچین، - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - تمام آرا محفوظ - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - مانده و در چندین جا ذخیره می‌شود و شاهد برگزاری - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - یک انتخاب سالم به تمام معنا خواهیم بود.»

او تاکید دارد که پلتفرم Bot همیشه در گپ رایگان خواهد بود و صرفا کیف پول الکترونیکی این برنامه درصدی اندک را به - تعمیرات تلویزیون هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - صورت کارمزد خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone