تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16934.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

چرا غول‌های فناوری ابزارهای یادداشت‌برداری خودکار برای پزشکان می‌سازند؟

یادداشت‌برداری و وارد کردن آن‌ها درون سوابق الکترونیکی بیماران فرایند زمان‌بری است و به همین علت اغلب مواقع پزشکان به سراغ افرادی می‌روند که چنین کاری انجام می‌دهند. این موضوع در آینده تغییر خواهد کرد ...

یادداشت‌برداری و وارد کردن آن‌ها درون سوابق الکترونیکی بیماران فرایند زمان‌بری است و به همین علت اغلب - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - مواقع پزشکان به سراغ افرادی می‌روند که چنین کاری انجام می‌دهند. این موضوع در آینده تغییر خواهد کرد چرا که سیستم‌های بیمارستانی به سراغ ابزارهای رونویسی مبتنی بر هوش مصنوعی می‌روند.

به اعتقاد برخی پزشکان، ابزارهای کنونی دقت لازم را ندارند و برخی از آن‌ها در صورتی که دقت سرویس‌های رونویسی صوتی هوشمند به ۹۹ درصد برسد، حاضر به استفاده از آن‌ها خواهند بود. در سال‌های اخیر چندین شرکت روی این زمینه کار کرده‌اند و توانسته‌اند محصولات قابل قبولی ارائه کنند.

گوگل به تازگی یک نرم افزار یادگیری ماشینی متن باز برای کمک به پزشکان معرفی کرده که شامل دو برنامه می‌شود. یکی از آن‌ها - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - یک API برای مراقبت‌های بهداشتی مربوط به پردازش زبان طبیعی، اسکن مدارک پزشکی برای دستیابی به اطلاعات اصلی بیمار و قرار دادن آن‌ها درون یک فرمت استاندارد و خلاصه کردن آن‌ها برای پزشکان است.

این نرم افزار می‌تواند از چندین منبع اطلاعات مانند سوابق پزشکی یا یادداشت‌های پزشکان استفاده کند. هدف از توسعه آن، ایجاد راهی ساده برای پزشکان جهت بررسی سوابق بیمار است. برنامه دوم، «AutoML Entity Extraction for Healthcare» نام دارد که به پزشکان برای دستیابی به اطلاعات خاص از سوابق بیمار مانند جهش ژنتیکی کمک می‌کند. این ابزارها تا تاریخ ۲۰ آذر به صورت رایگان در اختیار پزشکان و کمپانی‌های مهندسی پزشکی قرار خواهند داشت.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان

بسیاری از غول‌های فناوری روی خلق راهی بهتر برای ثبت تعاملات پزشکان با بیماران بدون نیاز به تایپ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - آن‌ها تمرکز کرده‌اند. آمازون، مایکروسافت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - و گوگل نرم افزاری برای این کار توسعه داده‌اند و با سرعت بالایی ابزارهایی برای مراقبت‌های - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - بهداشتی تولید می‌کنند.

در این میان انویدیا که بطور سنتی بیشتر روی فناوری‌های تصویربرداری - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - تمرکز می‌کند، ابزار رونویسی پزشکی ارائه کرده. در سال جاری میلادی این کمپانی سرویسی به نام «BioMegatron» را راه‌اندازی کرد که گفتگوهای عادی را - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - تشخیص می‌دهد. مجموعه داده مورد استفاده در این سرویس با بیش از ۶ میلیارد اصطلاح پزشکی آموزش داده شده و دقتی برابر ۹۲ - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - درصد دارد.

رونویسی مبتنی بر هوش مصنوعی جدیدترین تلاش - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - برای خودکارسازی فرایندهای پزشکی محسوب می‌شود. در حال حاضر بسیاری از کارهای پزشکی به صورت - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - الکترونیکی انجام می‌شوند و پزشکان از کامپیوترها برای دسترسی به اطلاعات بیماران استفاده می‌کنند. پزشکان زمان زیادی را برای وارد کردن اطلاعات به سوابق الکترونیکی بیماران صرف می‌کنند که آزاردهنده است.

با توجه به این موارد، توسعه سیستم‌های یادداشت‌برداری و رونویسی خودکار با دقت بالا در دنیای پزشکی از اهمیت بالایی برخورد است و پزشکان می‌توانند وقت بیشتری را به بیماران خود اختصاص دهند و فناوری به صورت خودکار اطلاعات را وارد سوابق پزشکی بیماران کند. در این میان ایمنی سیستم‌های مبتنی بر هوش مصنوعی بسیار مهم است چرا که در صورت ورود اطلاعات اشتباه پزشکان باید - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر کامیاران استان کردستان - آن‌ها را اصلاح کنند یا اینکه بیمار در آینده با مشکل مواجه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone