تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: علت روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10490.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

دستور رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی مجدد موضوع محدودیت تراکنش های کارت به کارت

با دستور رییس کل بانک مرکزی، موضوع محدودیت تراکنش های کارت به کارت بار دیگر بررسی می شود. به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو اخبار منتشر شده در خصوص ...

با دستور رییس کل بانک مرکزی، موضوع محدودیت تراکنش های کارت به کارت بار دیگر بررسی می - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان - شود.

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، پیرو اخبار منتشر شده - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان - در خصوص محدودیت تراکنش های "واریز به" کارت، این نهاد بانکی به اطلاع هم میهنان رساننده که این محدودیت تاکنون توسط هیچ بانکی اعمال نشده است و حسب دستور ریاست کل بانک مرکزی در راستای حمایت از کسب و کارهای خرد، ‌مقرر شده این موضوع بار دیگر مورد بررسی قرار گرفته و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان - رویه های بانک مرکزی به نحوی تعیین شود که نگرانی برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان - کسب و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان - کارها ایجاد نشود. 

لازم به ذکر است تراکنش های ساتنا، پایا، خرید از پایانه های فروشگاهی (پوز)، برداشت وجه از خودپرداز و کارت به کارت، طبق روال معمول در سیستم بانکی انجام می شود.

عصر دیروز اعلام شده بود که برای جلوگیری با سایت‌های قمار و فعالین این حوزه، بانک مرکزی قرار - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان - است محدودیتی ۲۰ تراکنشی برای عملیات «واریز» به هر کارت شخص حقیقی پیاده سازی کند و این موضوع را به - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان - شبکه بانکی کشور اعلام کرده بود تا ظرف سه ماه عملیاتی شود. این موضوع واکنش‌های تندی از سوی فعالین و کاربران داشت و حال با توجه به این واکنش‌ها به‌نظر می‌رسد بانک مرکزی دستور داده تا در این - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان - طرح بازبینی شود.

شایان ذکر است پیش از این نیز - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر تاکستان استان زنجان - اعلام شده بود که این طرح هنوز به طور صد در صدی نهایی نیست و ممکن است تغییراتی در آن ایجاد شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone